![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nostalgiaa mutta perusajatukset kunnossa http://www.youtube.com/watch?v=v07kCA606E0 http://www.youtube.com/watch?v=vi4kaT3yfoM Kokeneempien kanssa metsälle ja kuuntelee mitä sanotaan vaikka välillä ne tuntuu järjettömiltä neuvoilta ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kellään oikealta ajettavaa maasturia (pois lukien se bowler?)
Ja vielä ottaisi aloittelijoita mieluusti kyytiin Siihen dummy ratti apparin puolelle niin sais tuntumaa oikeasti miltä näyttää mettässä kun "oikealla" puolella olisi matkustamassa ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ihekseen kun liikkuu metässä auton kanssa, niin ei oo virhe, eikä heikkouden merkki nousta sieltä kuskin paikalta ja kävellä etukätteen reittiä, mitä oot menossa.. säilyny tuo citymaasturi suorakylkisenä ja astinlaudatkin paikallaan, kun on töissä käyttäny vähän malttia pylyväille pyrkiessä
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sekin jos laitat isoimmat muutoskatsastettavissa olevat kunnon MT -kuviolla varustetut renkaat jelppaavat jo aika paljon....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
||||
|
||||
![]()
itse en enää lähtisi mistään hinnasta ilman vinssiä metsään, kokemusta on auto makasi kahvoja myöten mudassa 3pv ennen kun saatiin jorpakon keskelle kaverin lj vinssaamaan poijes. ja yleensä itse kun ajelen niin kaveri kävelee aina edellä katsomassa kaikki terävät oksat ja pahat paikat on se hiukka ikävää kun se kumi sinne keskelle metsää poksahtaa, ja melkeen joka paikkaa pääsee kuhan ei se pohja raavi kiinni..
![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
HJ61 MMC |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kovin on reittien ajettavuudet kiinni auton ominaisuuksista ja tietysti kuskin ajotaidoista, mihin myös reitinvalinta luetaan.
Menee vaan ensin johonkin ajotapahtumaan katsomaan miten homma etenee ja pyrkii moneen erilaiseen vekottimeen kyytiläiseksi; mielellään tietysti semmoiseen autoon kuin jo on itsellä. Samalla näkee mihin sillä pystyy ja mihin ei. Tarvittaessa voi sitten todeta että on tullut väärä hankinta ja ehtii vaihtamaan (Jeeppiin ![]() ![]() Sikäli jos ei huvita kuulua kerhoon, niin sitten osallistuu ei-kerholaisena ja maksaa ajosta vähän enemmän. Nämä ovat kuitenkin vapaaehtoista toimintaa, joten kerhoon kuuluminenkaan ei pitäisi olla este, koska se edellytä muuta kuin maksujen maksamisen. Yleensä vuosimaksun saa takaisin jo parista ajopäivästä alemman osallistumishinnan takia ja kerholaisilta saa hyviä vinkkejä erilaisiin asioihin, jotka muuten joutuisi opettelemaan kantapään kautta. Ja minusta puheet siitä ettei kannata olla varusteltu auto, kun ei muuten muka opi ajamaan on täyttä paskaa. Jos menee metsään sinne huonosti soveltuvalla autolla, niin siitä ei opi muuta kuin että vituttaa metsässä kun ei etene ja auto hajoaa. Sitten vituttaa tallilla ensin korjailla kaikki varsinkin ne kalliit kohdat, jotka hajosi puuttuneiden suojien takia ja sitten rakentaa ne suojat kuitenkin. Mieluummin varustelee paikat etukäteen ja ostaa ylijäävillä korjausrahoilla bensaa. Harrastuksen tarkoitus on kuitenkin pitää hauskaa, vaikka sitä ei tahdo aina itsekään muistaa... ![]() Jos ostaa tai tekee itse ennen metsään menoa sinne sopivan "valmiin" offariauton, niin voi tietysti olla tylsää odotella kesägummi-orkkisautojen rymyämistä tasamaalla. Hommaa / tekee sitten kerralla semmosen HC-vekottimen, että samassa pintakaasulla läpiajettavassa kuopassa jumittaa isopyöräiset ja lukkoakselisetkin. Mieluummin potutus silloin, kun se on valinta (=tallilla) kuin sillon kun se on pakko (=maasto). Mutta kukin tyylillään. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
no onhan noitakin vekkoja ollut jotka huutelee tosiaan kaiken mahdollisen muurahaisesta petäjiin, ja kyllähän se rengas on huutajistakin huolimatta puhjennut. ![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Mouho Motorsport |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Purkaa vehkeet talliin ni ei jää mettään kiinni
![]()
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maastoajo jatkokurssi | NewJuhani | Tapahtumat | 16 | 15.01.2013 12:57 |
Maastoajo lupa ? | sjeeppi | Chit-Chat | 6 | 28.06.2010 07:59 |
Maastoajo loppuu Petikossa....... | MoggiMies | Linkit | 13 | 19.07.2009 18:55 |
maastoajo | REPE | Chit-Chat | 7 | 09.10.2005 20:36 |
HJ60 ja maastoajo! | Country-Jake | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 03.01.2005 21:24 |