Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2013, 02:47
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
ja mitähän öljyä kuuluisi lorauttaa v70 -01 manuaalilaatikkoon?
ei saa rekkarilla ku castrollin sivuilta, kaikki muu sanoo et katso ohjekirjasta. no siellä ei ole ku joku volvon numerosarja... kai tuonne sopii muutakin kuin VOLVO-öljyä laittaa...
http://www.liqui-moly.de/liqui-moly/...cument&land=GB

Taitaa olla ainoa valmistaja joka tarjoaa noihin öljyjä...

__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #2  
Vanha 12.11.2013, 07:58
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

niinpä tietenkin, meneeköhän siellä joku perusöljy vai hajoaako loota vai miksi noin huono öljyvalikoima tuon lootaan?

mitä sinol tekee koneelle, jos laittaa polttoaineeseen?
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #3  
Vanha 12.11.2013, 11:37
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Siinä saattaa olla jotain erikoista tai sitten ei. Toisaalta öljymäärä on niin pieni ettei varmaan tule konkurssi vaikka merkkitiskiltä hakisi...

Omaan uudempaan ei löydy laatikkoöljyä miltään valmistajalta listoilta. Eipä silti, ei sille ole vaihtoväliäkään ilmoitettu.

Sinol ei tee mitään, ainakaan bensakoneelle, kaasarikoneessa joskus piti jäänestona käyttää.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #4  
Vanha 12.11.2013, 19:41
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 513
Perusasetus

Mitenköhän tuollainen vaihteisto toimisi offi käytössä
http://www.youtube.com/watch?v=mbTVgwshffk
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
  #5  
Vanha 12.11.2013, 22:28
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Saattaa kuulostaa tyhmältä ja varmaan onkin mutta kuinka gr patrollin laatikko kestäis hoojii 61 koneen perässä ? Autossa tällä hetkellä nelipykäläinen loota ja en tykkää yhtään. Välitykset aivan sikapitkät varsinki pikku puolella ja sais se yks pykälä olla lisää... sillä pohdiskelin kun löytys yks gr:n loota joutilaana tallista että istuttas sen koneen perssiiseen
  #6  
Vanha 14.11.2013, 12:49
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.740
Perusasetus

olisko tällänen mitää peruutusvaloks normi 21w polttimon tilalle? tai siis saisko valotehoo lisää?

http://www.xenonled.com/product/867/12v-ba15s-24w
  #7  
Vanha 14.11.2013, 14:33
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _LM_ Näytä viesti
Mitenköhän tuollainen vaihteisto toimisi offi käytössä
http://www.youtube.com/watch?v=mbTVgwshffk
Hyvin? Tosin videosta ei selvinnyt miten pakki kytketään päälle tai onko sitä edes?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
  #8  
Vanha 14.11.2013, 18:10
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Hyvin? Tosin videosta ei selvinnyt miten pakki kytketään päälle tai onko sitä edes?
Katoin pätkän töissä ja siinä oli jotkut metelöimässä ja häiritsemässä mun videosessiota, mutta käsitinkö oikein,
että lyö renkaat lukkoon, kun vaihtaa pienemmälle?
__________________
RASOR
  #9  
Vanha 14.11.2013, 18:44
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Eikös siinä näkyny se mersun oma karahka vieressä? Kaverilla on tenavatähdessä vastaavalla tavalla sähköohjattu vaihteisto. Mersun orkkis kepistä valitaan P,R,N,D. Eteenpäin mennessä laitetaan kepistä D:lle ja tosta "suorakytkykepistä" sitten vain isompaa ja pienempää. Tolla peräkontissa olevalla logiikalla sitten vaan ohjataan solenoideista eri vaihteita.

Tuo pienemmälle vaihtaminen niin se ilmeisestikkin täräyttää vaan niin lujaa sen vaihteen päälle, että ilman kuormaa se näytti noin pysähtyvän..
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).