Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.11.2013, 19:49
Epro:n Avatar
Epro Epro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 24.12.10
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Mitenkään sen kummemmin tähän asiaan liittyen, mun mielestä on hauskaa kun näistä valoista jne. pikku tilpehööreistä jaksetaan aina vinkua että eikö saa vai saako olla katsastuksessa paikoillaan. Mun mielestä kun autoja harrastetaan, rakennetaan, rassataan ja tehdään kaikkia paskaremontteja vuoden mittaan niin miksei ihminen sitten jaksaisi kerran vuodessa vaikka ruuvata työvaloja pois katolta, vaihtaa katsastusrenkaita jne muuta pientä näpräystä tehdä, ihan vaan omaa konttorireissua helpottaen.

Vastaa lainaten
Vanha 06.11.2013, 20:08
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP

Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epro Näytä viesti
Mitenkään sen kummemmin tähän asiaan liittyen, mun mielestä on hauskaa kun näistä valoista jne. pikku tilpehööreistä jaksetaan aina vinkua että eikö saa vai saako olla katsastuksessa paikoillaan. Mun mielestä kun autoja harrastetaan, rakennetaan, rassataan ja tehdään kaikkia paskaremontteja vuoden mittaan niin miksei ihminen sitten jaksaisi kerran vuodessa vaikka ruuvata työvaloja pois katolta, vaihtaa katsastusrenkaita jne muuta pientä näpräystä tehdä, ihan vaan omaa konttorireissua helpottaen.
Juurikin näin Jossei poliisi pysäytä maantiellä normi varustuksessa niin eipä tosta ihan kauheeta lisäjumppaa tule, varsinkin jos itse käy muutenkin auton läpi ennen konttorille menoa Ainakin tänään Hesassa oli poliiseilla puolilta päivin paljon tärkeämpää tekemistä Länsiväylän ja Kehä I nurkassa kun syynätä lisävaloja (ja ehkä hiukan laiton U-käännös valvovan silmän alla, mutta oli kiirus).

Viimeksi muokannut lavanelikko : 06.11.2013 20:08 Perustelu: typo
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastus sjeeppi Chit-Chat 1 05.08.2010 21:58
Katsastus? komu Tekniikka & Jutustelu 1 05.11.2009 20:17
katsastus Rälläri Tekniikka & Jutustelu 4 29.05.2009 21:18
katsastus offirauta Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2006 13:05
katsastus tare Tekniikka & Jutustelu 0 17.07.2003 08:22