![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Jos pompottaa pahasti, kannattaa tosiaankin kokeilla renkaiden eri asentoa vanteella. Samoin keskitys kannattaa varmistaa lukkokehän alla. Onhan vanteet suorat? Ja toki renkaan sisälle voi/kannattaa laittaa tasapainoitus kuulia, jos ei siis muu auta. Mulla oli vain 33" boggerit pitkässä suzukissa, ilman mitään tasapainoituksia, mutta todella suorilla BL vanteilla, ja kärsi ajaa ylinopeutta moottoritiellä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Olikos siellä minkäänlaista ohjausiskaria kun ei kuvasta erota?
Talvella ne boggerit vasta onkin mielenkiintoiset maantieurissa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Varsi on kiinni suoraan Simpukkatehostimen varressa, eli erillistä iskaria ei ole ja ei ravista rattia yhtään, mutta kori heiluu selkeesti ylösalas renkaitten pintaheiton takia. Tuli mieleen että voisko olla että uudet renkaat on varastoinnissa painunu montulle yhdestä kohtaa lattiaa vasten jos ollu vaikka vielä painoa päällä ? Toisaalta luulis että monttu oikeis ajossa.
Viimeksi muokannut Lentäjä : 04.11.2013 22:09 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Boggerit ja kaikki muutkin ristikudosrenkaat menee paikallaan seistessä "kantikkaiksi", varsinkin maastopaineilla seistessään esim yön yli.
Mutta niiden pitäisi kyllä notkistua melko nopeasti takaisin pyöreiksi. Eli ensimmäiset kilometrit voi olla pomppuisia mutta kyllä 10-15min ajon jälkeen pitäis jo tasaantua. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei tuo kovin kevyeltä näytä, Make-LJ:n Suzuki painoi 1170kg ja samankokoiset boggerit ei kyllä pahemmin viskannut, ei apukuskin penkillä oluttölkki vaahdonnut asfaltin päällä ajaessa.
![]() |