![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#2
|
|||
|
|||
![]()
tamgear +40% paketti kyydissä..siis paketissa kun vielä aikaa ja sopiva talkoo väki kasassa ni vois alkaa vaihtotyön..
mitta piirros loistava kunhan vielä löytäisin sen kohdan mitä konttorin insinööri sanoi eli navan keskeltä lokasuojankaareen..ensikesänä soa ja leimalle jotkut muovikaaret 2puoliteipillä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Et tartte mitää piirroksia ku meet korinkorotusta merkkailee ja sanot et merkkaa sen korokepalan korkeuden otteeseen. Sen navan ja lokarinkaaren välisen mitat jätätät kokonaa pois, vetoat vaikka siihe et orkkis jouset on lässähtäneet ja uudet tilattu jolloin se mitta ei pidä paikkaansa enää tai sitte sanot et oot tekemäs peltihommia lähipävinä. Itellä on otteessa vain korokkeen korkeus, eikä mitää mittoja mistää, voi vielä alustaa korotella vaikka kuinka paljo jos siltä tuntuu ku auto on vieläki n.5cm matalampi ku uutena vaikka 33" alla ja 60mm korinkorotusta.
Ja maastohenkilö/pakettiautoo saa tehdä max.75mm korinkorotuksen. Mut jääkiekoista leima sedät ei pidä, parempi et olis yhtenäistä materiaalia.
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com Viimeksi muokannut burton : 04.11.2013 21:43 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
laskeskelin kaverin kanssa ihan itse että jos nappaa kuormalehdet pois ja teen soan niin korotusta ei tulisi liikaa jo lehtien poisto tiputtaa 3cm. elikkä periaatteessa voisi saada vuoden päästä leiman ko peliin..ja jos mittailee korkeuksia lokasuojan kaariin ni 2puoliteippi ja kumilista rock..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
eli taidan jättää korin ja rungon välin toistaiseksi noin ja soa ensiksi ja katselee sit kuinka nousee ja saapiko moisen korotukset otteeseen ilman riitelyä
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa tosiaan olla paree tehtä soa ensin ja mittailla sitten. Itsellä kyllä SOA ja 50mm korinkorotus, mutta SOAn yhteydessä jousien kiinnityspisteitä on vastaavasti upotettu rungon sisään jotakuinkin 50mm. Aikalailla maksimikorkeus on nyt.
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
otitko kuormalehdet samalla pois kun teit soan? kuinka paljon korotusta tuli?
kuinka iso rojekti ko.homma? ens kesään jää mun hj:n nosto mutta silloin viimeistään..jätitkö vakaajat paikoilleen? jotain mittoja ni voin mennä tonne pihalle mököttämään mitankanssa..esim navan keskeltä loksunkaareen..niinkun kats.inssi sano et se väli mitataan.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty HJ-61 5-v laatikko + vakio kytkin | pesix | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.03.2014 14:12 |
HDJ 80 Murhe | Denve | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.10.2013 19:40 |
HJ-61 kytkin | JaakkoM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.08.2009 19:22 |
Hj 61 kytkin ongelmat? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.11.2007 15:52 | |
ABT-murhe | sepi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.09.2004 23:13 |