Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.10.2013, 10:51
TAA1000:n Avatar
TAA1000 TAA1000 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: Hausjärvi
Viestit: 76
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikso Näytä viesti
Auto on hilux LN170 ja ajettu 200 000km.
Jarruja on ilmattu moneen kertaan ja jarrupääsylinteriin on vaihettu toyotan uudet männät kumeineen.
Jarru poljin painuu hitaasti pohjaan auton käydessä ja vuotoja ei ole löytynyt eikä nestettä häviä.
Kuuluuko polkimen mennä pohjaan?
Meneekö muillakin poljin pohjaan?
Mitä sanoo leimasetä?
Mulla oli hetken sama ropleemi kun uusin omaan, samanmoiseen kulkineeseen levyt, satulat, nesteet, jne... ilmattua tuli moneen otteesen rempan jälkeen ja joka kerta tuli todettua ettei siellä missään ilmakuplaa ole tai jos oli niin asettui 1000-2000km ajon jälkeen. Myös uudet kikkareet haeskeli varmasti vielä paikkaansa mulla ja saatto vaikuttaa. Jos jarruissa hyvä teho niin kovaa ajoo vaan ja seurailee häviääkö "ominaisuus".



Oisko täällä tietoo miten tuon perkeleen vipstaakin taka-akselissa saa pysymään toimintakuntosena ilman että sitä tarvii olla vähän välistä ronklaamassa ja herkistelemässä? kuvassa osa:46304 EQUALIZER SUB-ASSY, PARKING BRAKE

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.10.2013, 11:26
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Mä taistelin kans saman vivun kanssa. Ei auttanut puhdistus ja voitelu.
Joten porasin sen holkin reiän milliä isommaks ja senverran vaseliinia ku sai pysymään niin nyt on toiminut ainakin puolisen vuotta jumiimatta.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.10.2013, 17:30
tekniikkamies tekniikkamies on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TAA1000 Näytä viesti

Oisko täällä tietoo miten tuon perkeleen vipstaakin taka-akselissa saa pysymään toimintakuntosena ilman että sitä tarvii olla vähän välistä ronklaamassa ja herkistelemässä? kuvassa osa:46304 EQUALIZER SUB-ASSY, PARKING BRAKE
Mahtoko viimeisin korjaukseni olla, että hioin epätasaisuudet ja voitelin kuparitahnalla...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.10.2013, 22:34
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

[QUOTE=TAA1000;1060181]Mulla oli hetken sama ropleemi kun uusin omaan, samanmoiseen kulkineeseen levyt, satulat, nesteet, jne... ilmattua tuli moneen otteesen rempan jälkeen ja joka kerta tuli todettua ettei siellä missään ilmakuplaa ole tai jos oli niin asettui 1000-2000km ajon jälkeen. Myös uudet kikkareet haeskeli varmasti vielä paikkaansa mulla ja saatto vaikuttaa. Jos jarruissa hyvä teho niin kovaa ajoo vaan ja seurailee häviääkö "ominaisuus".

Jarrut kyllä tuntuu toimivan hyvin, myös 700kg kuormalla.
Kunhan leimasetä ei rupea valittamaan niin ei ole muuta väliä.
Kiitos vastauksista
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.11.2013, 15:37
LN65 LN65 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.12
Sijainti: Vantaa
Viestit: 12
Perusasetus

Hilux LN65 vetonivel


Eroaako tollasen -93 Land cruiserin vetonivelen vaihto olennaisesti Ln65:n vastaavasta?
Löyty meinaan hyvä ohjevideo tosta cruiserin nivelestä..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.11.2013, 20:50
saaman saaman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.08.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 168
Perusasetus

Meinas alkaa huolettaan kun hilulla (LN110) tuossa ajelin alkuillasta kun eestä oikeelta kuului hiljaa ajettaessa tasainen naputus. Napalukot auki ja toimii. Jarrua painettaessa sievästi naputus hävisi.
Arvoitus: Missä "vika"?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.11.2013, 21:03
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Tasapainotusklöntti otti kii satulaan tai raidetangon niveleen ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.11.2013, 19:12
saaman saaman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.08.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 168
Perusasetus

eiku jarrupalat nytkähteli satulassa ja kolkatti kivasti. oikein kaikui.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.11.2013, 12:27
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Ln-65 takapyörän laakeri loppu. Löytyykö laakeri laakerikaupasta?

Onko vaihdossa mitään ihmeellistä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 18:43 (GMT +2).