![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jaa? Ehkä jotain safari jutskaa vois makkaranuotioiden ääressä harkita...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eilen meni etuperä paikalle ja taas olis etutassut maassa. Etu kardaanista oli risti päässyt ruostumaan särki, joten se meni tilaukseen.
Napoihin laitoin nuo testiluontoiset rasvanipat. Nippa tuli pikkulaakerin ulkopuolelle ja ison laakerin taakse porasin spindleen pikkureiän. Ajatus olis että tuore rasva menee ensin pikkulaakerin läpi ja työntää tavaraa sitten ison laakerin läpi vetoakselin neulalaakeriin, sieltä se vesi luultavimmin sisälle ensinnä pyrkii? Toi reikä estää myös ettei vasukka työnnä takastefaa mäelle jos napalukon kautta ei vaseliini pääse vetarin ohi ulos. Normaali nippa oli sopivan matala ettei haitannut edes rengasta asennettaessa. Tänään tuli amerikan paketti pihaan niinkuin oli luvattukin ja illalla aloin vaihtamaan perävälitystä. Eihän uutta välitystä ehjäksi voinut jättää joten heti leikkimään hammaslääkäriä ![]() 4.88 vällärissä on lautaspyörä niin korkea ettei keskitappi sovi enää reikään, yhtä hampua piti hiukan muotoilla että alkoi menemään. Olis tohon saanut viistettyja tappeja, mutta en arvannut lukon kaveriksi laittaa sellaista ja näin ne amerikoissakin on vissiin tehnyt... Pikkasen on poikasen oloinen toi 4.88 tikkari verrattuna tohon 3.55:seen. Siellä se ny olis, hammaskosketuksetkin meni melkein laakista kohdalleen ja osuu vetopuolelta sopivasti sen viistetyn kohdan ohi. Huomenna tiivistepinnan siivous, ölpät periin ja kartaanit paikoilleen ja testaamaan ![]() Vielä tarttis ennen viikonloppua asennella ne penkit ja vyöt, laittaa parempi pissapoika, suoristaa/vahvistaa pohjapanssari, ehkä laittaa joku vinssi puskuriin roikkumaan, jne..jne.....jne.. kokoajan tulee lisää tehtävää mieleen. Ihan semmonen olo että tässä tulee vielä kiire ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
LockRight näyttäis myös olevan säädetty, ettei käy niinkuin monelle muulle on käynyt
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuo navan rasvaussysteemi vaikuttaa mielenkiintoiselta, oon ite pähkäillyt vastaavaa blazen etuakseliin, mutta tohon rasvan poistoreittiin on pähkäilyt tyssänneet. Toi spindleen tehty reikä olis näköjään yks vaihtoehto ja jos sinne tuolla systeemillä tulee rasvatiivistys sisäänpyrkivälle vedelle niin aina parempi.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa yhden Fordin perän kanssa tullut tuhdattua ja samalla tavalla viistettiin hampaasta pois ristitapin asentamiseksi eikä mitään ongelmaa ole ollut. Ja sit sähkölukkomurikassa oli vielä hiukan eroa pulttijaolla vrt hammasjakoon niin joutu viel toisestakin hampaasta hiomaan pois lukkoa asentaessa. Ameriikankeksintöjä prkl.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tää oli tylyä katseltavaa livenä, vaikka ennakko odotukset oli mitä oli
![]() ![]()
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover "pepe de mule" | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2003 08:33 |