Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.10.2013, 22:11
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

huoltoa huoltoa, simpukankorjausinspiraatiota haeskellessa tulin purkaneeksi etuperän, murikan poskilaakereissa ei ollut minkänlaista esijännitystä, meinas pudota lattialle koko palikka kun otin laakeripukit auki, on se kyllä kumma mikä sen tekee... samoin pinjonissa oli ihan olematon välys, vaikka sekin pitäis... venyyköhän mun akselinkuori vai mitähäh.

laakerit onneksi kunnossa, pinjonin stefa pitää vaihtaa ja vaihdanpa varuiksi vetarin stefatkin, ne kun varmasti sitte heti vuotaa nyt kun tikut on ollut irti, tarttis varmaan hommata jostain ne akseliputken päihin tulevat suojat ettei putket olis täynnä savea aina, kai ne itsekki sorvais mutta...

Vastaa lainaten
Vanha 19.10.2013, 07:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Ainiin.. tuli tuosta simpukankorjauksesta mieleen, mulla taitaa vieläkin olla se sinulle aikanaan tilattu simpukan korjaussatsi autotallin pöydällä Laitatko noita yhteystietoja privana niin laitan sen tulemaan.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vanha 19.10.2013, 08:53
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Perusasetus

Mulla on hyllyssä noi kaikki mitä tarvitset, stefat ja ne akseliputkien tiivisteholkit....
Vanha 28.10.2013, 10:03
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
huoltoa huoltoa, simpukankorjausinspiraatiota haeskellessa tulin purkaneeksi etuperän, murikan poskilaakereissa ei ollut minkänlaista esijännitystä, meinas pudota lattialle koko palikka kun otin laakeripukit auki, on se kyllä kumma mikä sen tekee... samoin pinjonissa oli ihan olematon välys, vaikka sekin pitäis... venyyköhän mun akselinkuori vai mitähäh.
Niin ja tähän piti kommentoida. Minulla on ARB:n paksut peräkopat Jeepissä, ja ainakin mainospuheissa väittävät että jäykkä kuori jäykistää perän rakennetta niin että pinjoni ja lautaspyötä pysyvät paremmin vakioetäisyydellä. Olen itsekin huomannut että nuo peräkopan pultit löystyvät ilman liimaa, joten olen tullut siihen tulokseen että akseli kyllä vääntyilee joko moottorin voimasta tai kivien osumista. Tein itselle murikoihin "sukset", eli en välttämättä enää tarvitisi vuoksi noita ARBeja estämään kivien osumia, mutta pidän ne edelleen siellä estämään tuota akselikuoren elämistä.
Vastaa lainaten
Vanha 28.10.2013, 13:17
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Niin ja tähän piti kommentoida. Minulla on ARB:n paksut peräkopat Jeepissä, ja ainakin mainospuheissa väittävät että jäykkä kuori jäykistää perän rakennetta niin että pinjoni ja lautaspyötä pysyvät paremmin vakioetäisyydellä. Olen itsekin huomannut että nuo peräkopan pultit löystyvät ilman liimaa, joten olen tullut siihen tulokseen että akseli kyllä vääntyilee joko moottorin voimasta tai kivien osumista. Tein itselle murikoihin "sukset", eli en välttämättä enää tarvitisi vuoksi noita ARBeja estämään kivien osumia, mutta pidän ne edelleen siellä estämään tuota akselikuoren elämistä.
mulla on ollut jo pitkään tekeillä vahvemmasta värkistä kopankansi mutta kun ei ole vaan saanut muka aikaseksi, kai se täytyis tehdä ennenku taas on odotettavissa shimmihommaa ja ilmavuotoja
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Käyttöauto max.700€ R4p1d0 O/M/V Ajoneuvot 3 12.05.2010 18:00
Ostetaan käyttöauto teamosmo O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2009 21:01
Myydään käyttöauto x 2 osatauno O/M/V Ajoneuvot 4 06.11.2008 17:02
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 11 04.10.2008 09:46
O: Käyttöauto panzer O/M/V Ajoneuvot 7 28.01.2008 21:16

Sivu luotu: 23:46 (GMT +2).