![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Painemittari kiinni niin näkee paljonko se ahtaa. Olettaen että filtterit on kunnossa ja pakoputki ei ole väännetty mutkalle niin voi koittaa säätää ahtopaineita ylös. Jos paine ei nouse niin hukkaportti on ehkä jumiutunu auki. Jos todetaan että hukkaportti liikkuu ja kello pitää läppää kiinni sopivalla jännityksellä niin vika voisi olla ehkä ruiskupumpun ahtorikastus tsydeemissä. Yleinen vika on juuri tuo hukkaportin kello. Kello pitää läpän kiinni koneen ollessa sammuksissa ja pienellä kuormalla mutta ei jaksa vastustaa pakopainetta kuormalla. Siinä muutama juttu mikä tuli mieleen...
LandCruiser HJ61 Hilux 4x4 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Pajeron U-pultit | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 18.01.2007 21:43 |
M: Pajeron laatikko, yms. | KIM | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 30.08.2006 06:45 |
M: Pajeron takalehtijouset | RHR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.07.2006 12:37 |
Pajeron vetarimurskaa. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.06.2006 10:03 |
Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 |