Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 21.09.2004, 21:36
Turbo Turbo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.01.04
Sijainti: Vaasa, Finland.
Viestit: 193
Perusasetus

Painemittari kiinni niin näkee paljonko se ahtaa. Olettaen että filtterit on kunnossa ja pakoputki ei ole väännetty mutkalle niin voi koittaa säätää ahtopaineita ylös. Jos paine ei nouse niin hukkaportti on ehkä jumiutunu auki. Jos todetaan että hukkaportti liikkuu ja kello pitää läppää kiinni sopivalla jännityksellä niin vika voisi olla ehkä ruiskupumpun ahtorikastus tsydeemissä. Yleinen vika on juuri tuo hukkaportin kello. Kello pitää läpän kiinni koneen ollessa sammuksissa ja pienellä kuormalla mutta ei jaksa vastustaa pakopainetta kuormalla. Siinä muutama juttu mikä tuli mieleen...

LandCruiser HJ61
Hilux 4x4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
M: Pajeron laatikko, yms. KIM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 30.08.2006 06:45
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron vetarimurskaa. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 7 12.06.2006 10:03
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 09:14 (GMT +2).