![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Look'n good!!! Ammerikan malliin ![]() Näyttää aika ahtaalta tuo kolo syylärille siis jos meinaat tasasta lavaa? Mahtuuko sitä kallistamaan niin paljo et sopii. Mihin ratkasuun päädyit ton ohjauksen kanssa? Minkälainen pumppu ja sylinteri? Oli tarkotus itekki tehä hydraalinen ohjaus ajttelin ryöstää jostain puimurista tai trukista valmiit palikat, jos vaikka pääsis halvemmalla ku ei oo varaa kaikkeen hienoo ja mahtavaan ![]()
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ahtaaltapa hyvinkin tuo vaikuttaa, mutta kyllä se sinne asettuu. Aikani kun pyörittelin ja mallailin syyläriä tuohon kohtaan, niin lopputulema oli se, että jossain asennossa TAISI mahtua ns. suora takakontin kansi tuohon. Tämä oli kyllä ilman kiinnityskehikkoa. No, ei se maailmaa kaada jos joutuu tekemään patin tuolle kohdalle. Ohjaukseen materialisoituu läpivetävä sylinteri mallia pajatonttu ja rattiventtiili on jo kuluttanut varastopaikkaa ainakin sen 10 vuotta odottaen loppusijoituspaikkaa. Pumpuksi valikoitui helpoiten saatavilla oleva FSJ Jeepissä käytetty tehostimen pumppu, kun kerta nurkissa sellainenkin on sattunut aikaansa kuluttamaan. Päivityspaketissa on sitten jonkinsortin hammasrataspumppu, sitten kun on sen aika. Samassa paketissa muuttuu moottoriinkin jotain pientä, mitä on nurkkiin pesiytynyt.
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lentsua pukkaa...
Nyt olikin melkein nollaviikonloppu rakentelun suhteen.
Lentsua pukkasi päälle ihan kunnolla, mutta sen verran pysyi tolpillaan että tuli noudettua peltisessä säilytyslaatikossa jotain päivitettävää materiaalia tähän projektiin: Numerot ja todellisuus ei aivan kohtaa, mutta asennuskotelo on sama. Vai mitähän tuolle(kin) sitten loppupelissä oikein tekisi...?
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ärräpäitä.....
Lentsusta toettu jotenkin ja pieniä hämmästelyjä taas saatu aikaan.
Panhardin värkkäämistä oli tiedossa ohjelmalistalla jotta pääsee seuraavaksi tuumailemaan ohjaussysteemeitä. Eipä sekään nyt mennyt kuten elokuvissa ![]() Panhardin aseman hahmottelua: Siellä se voisi ehkä olla, ellei sitä jostain arvattavasta syystä taas muotoilla uusiksi. Muuten se olisi aika kivasti piilossa kaikelta ulkopuoliselta harmilta, mutta tulee nuo yläpuolen systeemit vastaan. Niitä pitää vähän väistellä ja siirrellä pisteestä A pisteeseen C, tottakai pisteen B kautta... Murikallekkin pikku väistö saatu aikaan: Akselinpään kiinnike hieman hakusessa ja alkuvaiheessa... Sitten se murheen ryyni: ohjaussylinterin paikka... Nyt pistikin sitten mietintään, että millainen sylkky tuohon sitten mahtuukaan ja miten. Samalla raavituttaa nuo mitä ilmeisimmin Trail-Gearin hysteerivarret. Joko niitä modifioimalla tai uusia varsia teettämällä tulee ohjaus toteutumaan. Mun tuurilla on tuo jälkimmäinen tilanne käsillä ![]() ![]() ![]() Eli todennäköisesti asiat hidastuu/mutkistuu jälleen kerran. Onpahan aikaa nykertää sitten näitä muita asioita alta pois, kun taas odottelee palikoiden saapumista... ![]()
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hyvältä näyttää, ensi kesänä köröttelet sitten tänne Poriin sillä telmimään
![]() -Joel
__________________
Elämä on kovaa... Mut ilman kovaa ei oo elämää! ![]() Arctic Rhino ***Noormarkun Off Road Team*** |
#6
|
|||
|
|||
![]()
On mielenkiintonen sovitella se läpipuskeva tonne. Mulla on vielä jakarit, simpukka, kierrejouset ja vain 3 cm rajoitettu sisäänjoustoa mutta sopi. TG hysteerivarsiin hitsasin kyllä reiät täyteen ja tein kartion toisinpäin sekä sylinteri on asennettu alemmas kun mitä raidepäät on eli "raidetanko" ei oo suora.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
![]() |
Luokat |
ilmatikut, putkirunko, uaz, v8 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ajankulua lauantaiksi; Keuruun huutokauppa | armas | Chit-Chat | 1 | 28.09.2007 23:13 |
Offikikottimen puutteessa ajankulua... | -P- | Chit-Chat | 2 | 17.08.2007 10:08 |
Eräänlainen copterline | ugly_hj | Chit-Chat | 3 | 13.09.2005 21:53 |
ajankulua | Linkit | 0 | 07.12.2004 21:02 | |
Suhde tämäkin. | Rudolf | This And That | 0 | 29.10.2002 12:14 |