![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kirjoitan tähän..lyhyesti, vaikka aioin olla sotkeutumatta aiheeseen...
Mites olis Cup, jossa alueosakilpailut, esim etelä, itä, länsi, pohjoinen ym. - Alueosakilpailut olisi 8-24h ajoja ja itäiseen alueeseen voi osallistua vaikka turkulainenkin, mutta sitten pisteitä saa vain idän kilpailuista, saa osallistua toki muihinkin, tai ainakin safari sarjaan, mutta pojoja ei tule. - Loppusyksystä olisi sitten valtakunnallinen Cup finaali, 24h, jonne saisi osallistua joko aluekisoissa tietyn pistemäärän saaneet...tai sitten aluekilpailuiden pisteet muutetaan finaalin lähtöpisteiksi. Eli aluekisojen voittajalla olisi jos startissa vaikka 300p, tokalla 200, kolmannella 150 jne.. (pisteet on ihan hatusta vedettyjä, tai vois ne olla vaikka kisan loppupisteet +20%,, +15% jne... ). JM puolella muuten on useempi sarja, valitettavasta, mutta siellä onkin pikkasen eri osallistujamäärät. Eli on AKK:n Jokamiesluokka, Jokkisrace ja vielä rokkiralli!
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
henk koht ei aika ja resurssit riitä moiseen.
mut eikös esim kerhojen puheenjohtajat voisi olla yhteyksissä toisiinsa ni eiköhän se siitä lähtis etenemään. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
kyllähän tää on sanomattakin selvää et täs suomen cup touhuissa ei tunnu olevan mitää jiitä...!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tuo nykyinen lallikuppi ei tunnu olevan kovinkaan vetovoimainen. Vaikka kuin kelpaa vaikka minkälaiset härvelit viivalle.
Ehkäpä onkin hyvä että lähestytään tätä cuppijuttuu vähän maanläheisemmin eli joku tolkku näihin autoihin. Eli vaaditaan kilpien väliin pl. renkaat. Kun katsoi esim. retron osallistujalistaa niin orggis-stanu luokan kulkijaa oli reiluja määriä. Ehkä myös sen takia kun ei tartte kattopeltii myöten koko ajan rypeä suossa. Tai siinä pohjattomissa urissa. Vaikka se olisi kuin isojen poikien "ohhroutia"... Voipi olla että nämä "kannolta tunkattavat" on ne millä nykyisin mennään enenevissä määrin kisoihin ja erikoiset kulkineet kyllä niillä on niitä ajoja jossain muualla. Siis välillä kisat pienempipyöräisen ehdoilla. Siksi Näpälle ja kumppaneille iso peukku. Jos paukut riittää meidän tiimillä niin ollaan tässä cupissa mukana...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siis riitelyllä oli varmasti vaikutusta osallistujamääriin. Ei hyvä. Toivottavasti tämän uuden cupin puuhaajilla on malttia olla, ja antaa muitten riidellä. Luulen että se saattaa olla menestyksen avain...
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
no juu. haluaisiko moni muu kerhojen vetäjistä pitää kimpassa jonkinmoisen palaverin? meidän kerhosta kiertää kymmenkunta autokunta kisoja, joten tää koskettaa ainakin meidän kerhoa. triali puolen kokous on 2.11 kai, mihin oon menossa myös, mutta sovittaisko seuraava viikonloppu jonnekkinpäin suomea kokous? eli kiinnostaisiko tälläinen ehdotus?
T. Mikko Pöysti Mikkelin offroad club ry 045 8841331
__________________
M.O.C |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suunnistus cup???! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 6 | 19.01.2011 23:59 |
| Suunnistus CUP 2008?? | Tapahtumat | 24 | 30.11.2007 11:52 | |
| Suunnistus Cup 2007 | Killman | Tapahtumat | 16 | 06.10.2007 19:52 |
| Suunnistus-CUP ilmoittautumiset | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 15.05.2007 07:03 |
| Off-Road Suunnistus-CUP | Paavo | Tapahtumat | 193 | 06.09.2006 08:01 |