![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ohjekirjan mukaan sille ei ole erillistä sulaketta,eli kannattaa etsiä keskuslukituksen ohjainyksikköä,sen sijaintia en tiedä eikä oma auto ole pihassa että pääsisin tarkistamaan.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jotenkin tuntus että tuo ohjainyksikkö olis siin käsijarrun ympäristös jossain.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
siinä on kaksi ohjaus boksia kun ottaa sen keskikonsolin kokonaan pois
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
kuukkeliin kun siitä laittaa sen varaosanumeron niin yleensä kertoo mistä värkistä kyse. Aivan satavarma en oo että oliko niistä kumpikaan tuohon keskuslukituksee.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Olisko jollain helkkarin hyvää vinkkiä, etukardaanin liu'un stefan eli jakarin etustefan vaihdoin jakariin kun vuosi, lakkas vuoto, mutta nyt täyden 4-vedolla ajetun ajopäivän jälkeen taas stefa vuotaa, epäilen että johtuu kardaanin liu'un kulumisesta, oli vähän rosoinen se stefan kohta. Voiko noita korjata mitenkään vai mitä pitäisi tehdä?
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Oliko orikinelli stefa? Itse taistelin kanssa vuodon kanssa vaihdon stefan monta kertaa ennen kuin huomasin että öljy tulee kardaanista. Siellä ristikon alla on semmonen "markka" joka oli pullahtanut pihalle. Ja jos se stefan liukupinta on rosoinen niin varmasti syö uuden tiivisteen nopeasti rikki.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No mitä viime avauksesta muistan niin oli hieman rosoinen se kardaanin tiivistepinta, on Tamgearsista hankittu stefa, ei orkkis vissiin?
EDIT: Hyvät uutiset, avasin aamusti etukardaanin, niin ei vuodakkaa tiiviste vaan juurikin tuon liu'un päässä oleva "markka". Onko tuohon fiksua korjausvinkkiä?
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland Viimeksi muokannut Jax_KiBez : 13.10.2013 07:48 |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |