![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja sieltä tuo -> http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 Ja tuosta konttorien näkemyserosta selviää kun käy epäselvissä asioissa jutustelemassa sillä konttorilla jossa aikoo autonsa leimata.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
|
||||
|
||||
|
tuumas mulle kun kävin että en mä tiedä sähän tunnut tietävän enemmän
ja lopuuksi tuumas että mun mielestä jos tekee kaikki kunnolla eikä mitää töherrystä niin hyvä---(saapa nähä mitä tuumaa katsastus tilantees) Lainaus:
|
||||
|
||||
|
ne huoltoautopykalat on justiinsa tasan katsurista kiinni mita sinne vaaditaan. omassa patrollissa ruuvipenkki, tyokalulaatikko ja smirgeli oltava kiinteena, tai pitas olla. nahny laput missa vaadittu laatikko ja "tyokaluja", eli sinne lootan pohjalle riittas jakari ja ruuvari kai sitten..
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offiauton vakuuttaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 11.08.2010 21:47 |
| Vuokrata halutaan Offiauton säilytyspaikka Oulun ympäristöstä | Hammer__ | O/M/V Muut | 0 | 01.05.2010 09:41 |
| Myydään offiauton kuljetus dolly | jupe69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.10.2009 23:06 |
| Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
| Offiauton käyttömahdollisuudet matkailussa | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.08.2007 08:44 |