![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt niitä kaivattuja kuvia...
Kuva korinluovuttajasta. Tästähän ei jää ku koppa ja jakolaatikko.. Vahdelaatikolle piti tehä vähän lisätilaa. ![]() Siinä olis "voiman lähde". tiiä sitten onko koneja vai poneja ![]() Jousen yläpäänkiinnike on 4mm Hardoxia. oli luja porata reijät ![]() Etupäähän teen kyllä vähän sirommat.. Panhardin oli vähän tiellä, niin jousen alapäänkinnikeen joutu laittan aavistuksen akselin takapuolelle. Tuskin haittaa?? Jousi olis paikoillaan... Tarviskohan toi jotain vahvistusta/ hattua päälle? Pultit vaihtuu vielä koviin ja ehkä 6kolo kannalle. rungon kylkeen hitsasin vahvikkeeksi kolmio mallisen palan 3,5mm mustasta, niin ei tulis suoria saumoja runkopalkkiin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ois jouset takapäässä hepissä.
Nyt pitäis alkaa suunnitteleen etupään kiinnikkeitä. Mitäs arvon palstaliset sanoo iskari politiikasta? Rancho, RouchCountry, Dobisons, tarvike liikkeestä jotku isomman auton kaasuiskarit vai jotain muuta? Mistä ja mihin hintaan? Aikaa ois tilailla ulkomailtakin. Viimeksi muokannut Henkka85 : 06.10.2013 12:50 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on neljällä m10 pultilla per puoli pysyny takajouset paikallaan ja pohjaan lyötikumikin on samojen pulttien takana.
Ranchon ysitonnisia on kehuttu, itellä 5tonniset joka nurkassa, takapäässä ovat alkaneet nyt reilun 6 vuoden pompotuksien jälkeen vuotaa, mutta pelittävät toistaiseksi.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jännästi noi jakarien kiinnitysraudat akselissa ikäänkuin väärinpäin ?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Olen mittinyt tota asiaa aikaisemmin ja tullut siihen tulokseen, ett ei olis väliä kummalla polen akselia toi on, koska on pitkittäis tuki eikä ns. Kanna mitään. Onko muita näkemyksi asiasta?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Etupäässä on vähän ongelmia tilan kanssa. Panhardin kiinnike on liki akselin keskellä kuten kuvasta näkyy.
Punainen nuoli osoittaa panhardin kiinnikettä ja keltainen viiva akselin keskilinjaa. mitenhän tuon tekis, räppäiskö jousen tuohon vai siirtääkö panhardin toiselle puolelle akselia? Tuolla paikalla voi tulla ylimääräisiä rasituksia tukivarsien puslille, koska jousi vääntää akselia eri kulmaan tukivarren puslia vastaan. Mitä mieltä aisiasta arvon raati? Mitä asioita pitäisi ottaa huomioon panhardin asemasta? Sen tiedän että ohjausvarren kanssa samassa kulmassa, mitä muuta? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Samurai | Lentäjä | Maasturiprojektit | 6 | 06.11.2012 20:35 |
Myyty Samurai | rotatio | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.04.2012 13:28 |
Samurai .. | jussee | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.09.2008 09:21 |
O: Samurai takavetarit | LaaLaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 13.03.2007 22:30 |
The great SAMURAI!!! | Flugfiske | Linkit | 1 | 03.02.2007 20:32 |