Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.09.2013, 20:48
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88sj Näytä viesti
tuota takajordaani hommaa mietiskellynä,niin voisko vain tempasta tuplaristikon jakiksen puoli päähän. ei tarviisi sye kittiä jakolaatikkoon ja uutta jordaania.
Pitäähän sinne jatkiksen päähän laittaa Hack'n tap yoke sille tuplaristiko (cv) kartaanille.
Kyllähän se sit toimii.

__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.03.2014, 17:35
88sj 88sj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.11
Sijainti: kontiolahti,suomi
Viestit: 186
Perusasetus

yj vanteet


nyt hommattuna 32x11.5 x15 renkaat. niin millä eeteellä 8 tuuman vanne ja 32 rengas asemoituu hyvin että ei mäne levikkeestä liikoo ulos.tieten pitäs vielä kääntyäkin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.11.2014, 17:14
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Irrotetun vauhtipyörän kun asentaa takaisin niin pitääkö vaihtaa pultit uusiin ?
Kun kiristys on 50ft.lbs momenttiin ja vielä 60astetta.
Ja tarviiko niihin pulteihin laittaa ruuvilukitetta ?
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.11.2014, 17:18
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sako Näytä viesti
Irrotetun vauhtipyörän kun asentaa takaisin niin pitääkö vaihtaa pultit uusiin ?
Kun kiristys on 50ft.lbs momenttiin ja vielä 60astetta.
Ja tarviiko niihin pulteihin laittaa ruuvilukitetta ?
MIKÄ MOOTTORI????

Aijoo, neloskoneella on toi momentti + asteet :-/

En mä oo koskaan vaihtanut pultteja noihin koneisiin.... Ruuvilukitetta oon laittanut...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.11.2014, 00:24
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.906
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sako Näytä viesti
Irrotetun vauhtipyörän kun asentaa takaisin niin pitääkö vaihtaa pultit uusiin ?
Kun kiristys on 50ft.lbs momenttiin ja vielä 60astetta.
Ja tarviiko niihin pulteihin laittaa ruuvilukitetta ?
ei ainakkaan tie pahhoo uuvet pultit ja ite ainahii sujauttasin kierteisiin liimmoo.
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.12.2014, 20:50
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
ei ainakkaan tie pahhoo uuvet pultit ja ite ainahii sujauttasin kierteisiin liimmoo.
Ja liimaksi sitten vaikka sinistä, ei vihreetä tai kiinnikettä jos joskus haluaa saada vielä irti ilman että käyttää pillillä punaisena
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.12.2014, 19:25
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Ootteko millä rasvannut kytkinakselia, pooreja ?
Laakeri vaseliinilla...?
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.12.2014, 19:49
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sako Näytä viesti
Ootteko millä rasvannut kytkinakselia, pooreja ?
Laakeri vaseliinilla...?
Molyrasvalla, sitä tulee joissain kytkinpaketeissa mukana!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 20.12.2014, 18:00
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sako Näytä viesti
Kun kiristys on 50ft.lbs momenttiin ja vielä 60astetta.
Aika tiukkaan tuntuu menevän pulttit abaut 16kg (156Nm)...
mitattuna "viisari" momentti avaimella.
Tiukempaan kuin 4.0L6 moottorin (143Nm).
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.12.2014, 22:09
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Minkä takia jäähdytysvesi menee imusarjan kautta hytin lämmityskennolle 2.5l tbi wranglerissa ?
Kun se ei taida mennä 4.0l koneessa imusarjan kautta.

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	231
Size:	107,2 Kt
ID:	55601
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 26.12.2014, 11:28
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Eikä mene -91 nelosessakaan enää, sillä on jotain tekemistä imusarjan lämmityksen kanssa, ohita se jos siltä tuntuu...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 24.01.2015, 17:49
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Alku tilanne ISA moottorilla ku auton hommasin.
Tyhjäkäyntisäätö ei ole toiminutkaan.
Click image for larger version

Name:	IMG_1047.jpg
Views:	251
Size:	261,5 Kt
ID:	56632

Sitten kun oli aikaa...(pari vuotta...), niin otin ISA moottorin irti ja lähdin tutkimaan missä
vikaa ku ei ole toiminut. Eli koko pakka osiksi.
Click image for larger version

Name:	IMG_1106.jpg
Views:	270
Size:	236,5 Kt
ID:	56633

Yksi vika oli tässä kuvassa näkyvässä peltikäikäleessä eli n.90° kulmassa olema väkänen ylöspäin oli poikki. No se hitsattiin kiinni ja hienosäädettiin vähän kääntämällä jyrkempään kulmaan. Ja toinen vika oli isomman rattaan jumiutuminen työntöakseliin. No laitettiin "prikka" siihen paikkaan mikä tuossa toisessa kuvassa näkyy olevan O rengas. Se oli kokeilu versio siihen jumiutumisen estämiseen.
Click image for larger version

Name:	IMG_1107.jpg
Views:	266
Size:	173,0 Kt
ID:	56634

Tässä kuvassa ISA paikallaan korjattuna ja toimivana.
Click image for larger version

Name:	IMG_1117.jpg
Views:	264
Size:	357,7 Kt
ID:	56635
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vitaran suurin rengas BryGgi Tekniikka & Jutustelu 6 09.03.2013 15:33
suurin mahdollinen rengas rockyyn?! jonza Tekniikka & Jutustelu 2 05.11.2011 18:39
Suurin sallittu rengas koko Pajeroon? Osmo87 Tekniikka & Jutustelu 6 02.10.2008 18:39
LN65L Hilux suurin sallittu rengas? p3ku Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2006 09:45
Useampi rengaskoko otteeseen muutoskatsastamalla Tekniikka & Jutustelu 15 11.02.2006 09:37


Sivu luotu: 15:46 (GMT +2).