Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.09.2013, 21:09
jousipakka:n Avatar
jousipakka jousipakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.11
Sijainti: seinäjoki
Viestit: 124
Perusasetus

Montako booria 410 takavetarissa on ?

__________________
sj-410
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.09.2013, 20:40
makeke makeke ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.09.13
Sijainti: kittilä
Viestit: 33
Perusasetus

meneekös noin leveee viel vakio vanteella..'
http://www.nettivaraosa.com/renkaat/1640199

sj410
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.09.2013, 21:27
sutuki sutuki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.07.13
Sijainti: Raahe
Viestit: 13
Perusasetus

SJ410 katkojan kärjet


Hei

Paljonko on ohjearvo SJ410 katkojien kärkiväliksi?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.09.2013, 23:08
Landrooveri:n Avatar
Landrooveri Landrooveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Vakka-Suomi
Viestit: 338
Perusasetus

Tuli tuossa katsottua vm.2000 Suzuki alton moottori kuvia ja huomasin että aikast samalta näyttää noinkin uudessa 410.in kanssa.
Lohko kytkimen päästä kyseenalainen et sopeiskohan 410 vaihdelaatikko tuohon motin päähän pienellä vaivalla/sovittamalla eli mitä mieltä suzuki raati on..?
Tuolla linkissä hieman kuvia.
Olis ruiskukin valmiina ja tuollaisia altoja saa aikast edullisesti.


http://www.fbt-parts.com/?index=defa...57230&lang=246
__________________
Land Rover Adventure Never Stops.

Viimeksi muokannut Landrooveri : 22.09.2013 23:31
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.09.2013, 15:51
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toyot81 Näytä viesti
Tuli tuossa katsottua vm.2000 Suzuki alton moottori kuvia ja huomasin että aikast samalta näyttää noinkin uudessa 410.in kanssa.
Lohko kytkimen päästä kyseenalainen et sopeiskohan 410 vaihdelaatikko tuohon motin päähän pienellä vaivalla/sovittamalla eli mitä mieltä suzuki raati on..?
Tuolla linkissä hieman kuvia.
Olis ruiskukin valmiina ja tuollaisia altoja saa aikast edullisesti.


http://www.fbt-parts.com/?index=defa...57230&lang=246
Toi alton on g10b ja ilmeisesti se kävis g13a/b laatikkoon suoraan kiinni!
Googlettamalla varmaan löytyis ihan 100% varmuus asiaan,Toikin on pelkkä muistikuva että menis noin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.09.2013, 19:30
Landrooveri:n Avatar
Landrooveri Landrooveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Vakka-Suomi
Viestit: 338
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Toi alton on g10b ja ilmeisesti se kävis g13a/b laatikkoon suoraan kiinni!
Googlettamalla varmaan löytyis ihan 100% varmuus asiaan,Toikin on pelkkä muistikuva että menis noin
Juu tarvi tutkia asiaa meinaa olis kyl ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Siirtäis sähkötkin altosta 410iin. Kytkin kyl näyttäis altossa isommalta. Olis aito ruisku,eikä mikään asenna se itse systeemi.
__________________
Land Rover Adventure Never Stops.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.09.2013, 20:55
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toyot81 Näytä viesti
Juu tarvi tutkia asiaa meinaa olis kyl ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Siirtäis sähkötkin altosta 410iin. Kytkin kyl näyttäis altossa isommalta. Olis aito ruisku,eikä mikään asenna se itse systeemi.
Totta ja toi kone on luonteeltaan kyllä mukava ajella ja kestää antaa kenkää ja siltikään benssiiniä ei kulu nimeksikään!
Se on alhaalta sitkeä ja keskialueen jälkeen ottaa tehopiikkiä ihan yläreserviin asti!)
Mulla on ollut tollanen kakkos/pisaralla pidemmälle pelinä jo kolme vuotta!

by Brayden » Thu Jan 26, 2006 9:44 am
The Alto actually uses the gearbox and driveshafts from the standard base model Swift anyway, so they will take the extra power of the G13B so long as you don't go abusing it.

The G13B engine itself weighs the same (if not less) than a G10B because of its all-alloy construction, so suspension should not be an issue. The G10B also uses the same mounting points as the G13B in the Swift, so everything (exluding one bolt hole on the bell housing) should line up fine.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 14 (0 jäsentä and 14 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 20:33 (GMT +2).