![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ehdottomasti ääni Mitsulle! Itellä L200 2002 ja iskällä oli viimeksi muistaakseni -07tai-08 nissani niin se oli kyllä viimesenpäälle järkyttävä peli liukkaalla sulalla asfaltilla hyvä ajaa mut jos oli liukasta tai muuten paha paikka niin neliveto skodalla pääs pitemälle kun sillä tosin oli automaatti laatikolla mut kuitenkin! Oma mitsu kitkaperällä ja kyllä menee sekä minusta erittäin hyvä ajaa! Nissanilla ei minusta pysty luikkaalla tiellä Oikeasti "ajamaan" niinku mitsulla
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Itse pähkäilin joskus Nissan vai Toyota, muut merkit eivät oikeen innostaneet ja vuosmalli noin 2000. Nissan oli paljon halvempi mutta juttujen perusteella otin toyotan. Se on laiska ja varmaan sen takia myös kestävä ja kaikkihan ne ruostuu jos ei pese koskaan eikä ruostesuojaa. jos joutuisin taas valitsemaan olisi se edelleen HILUX
Ja mielipitäitä on varmaan yhtä monta kun ukkojakin ja vieläpä merkkiuskollisia ukkoja |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olihan siinä kyllä muistaakseni 170heppaa et voi johtua tehostakin ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No joo... edes minä en pidä navaraa minkäänlaisena maastokulkineena... liukkaalla voipi tosiaan olla paska ajettava ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla.. JA itse aiheeseen, itellä kokemuista noista 90luvun alkupuolen vehkeistä ja mitsu oli varsinkin kopaltaan vähiten ruosteessa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=veikkaaja;1245444]Eiks se oo parempi et se lehtijousi on sen akseliputken alapuolella, vähän suojaa akseliputkea ja toimii "suksena"?! En ite ainakaan ymmärrä mitä hyötyä SOAsta on..
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla.. Ei. Tuossa suksessa on liikaa pitovoiteita, eli rupeaa meno tökkimään.. Perämurikka on toki alhaalla, mut jos jousipakka on akselin yläpuolella mahtuu kanto tahi kivi paremmin renkaan ja murikan välistä. Eikä tuo soa korota autoa yhtään kun se toteutetaan suorilla pakoilla. Tässä on myös se etu että löytyy joustoja kumpaankin suuntaan.. toisaalta, jos ajelee vain teillä niin tuskin suurempaa merkitystä.. |
#8
|
||||
|
||||
![]() nissan vr mitsu
mitsubishi ,jos ei ole kaksi vasempa kätta
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi L-200 | Armo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.09.2008 00:22 |
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 | Pasi66 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.04.2007 21:40 |
Mitsubishi lancer | RR82 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 25.01.2007 23:53 |
Mitsubishi Pajeroko? | -MaTTi- | Chit-Chat | 14 | 12.09.2005 21:46 |
M: Mitsubishi 2.6 Avo | O/M/V Muut | 1 | 22.06.2004 07:41 |