Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.09.2013, 20:45
es_vir es_vir ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Jaala
Viestit: 41
Perusasetus

Ehdottomasti ääni Mitsulle! Itellä L200 2002 ja iskällä oli viimeksi muistaakseni -07tai-08 nissani niin se oli kyllä viimesenpäälle järkyttävä peli liukkaalla sulalla asfaltilla hyvä ajaa mut jos oli liukasta tai muuten paha paikka niin neliveto skodalla pääs pitemälle kun sillä tosin oli automaatti laatikolla mut kuitenkin! Oma mitsu kitkaperällä ja kyllä menee sekä minusta erittäin hyvä ajaa! Nissanilla ei minusta pysty luikkaalla tiellä Oikeasti "ajamaan" niinku mitsulla

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2013, 18:04
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

Itse pähkäilin joskus Nissan vai Toyota, muut merkit eivät oikeen innostaneet ja vuosmalli noin 2000. Nissan oli paljon halvempi mutta juttujen perusteella otin toyotan. Se on laiska ja varmaan sen takia myös kestävä ja kaikkihan ne ruostuu jos ei pese koskaan eikä ruostesuojaa. jos joutuisin taas valitsemaan olisi se edelleen HILUX

Ja mielipitäitä on varmaan yhtä monta kun ukkojakin ja vieläpä merkkiuskollisia ukkoja
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.09.2013, 04:41
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja es_vir Näytä viesti
Ehdottomasti ääni Mitsulle! Itellä L200 2002 ja iskällä oli viimeksi muistaakseni -07tai-08 nissani niin se oli kyllä viimesenpäälle järkyttävä peli liukkaalla sulalla asfaltilla hyvä ajaa mut jos oli liukasta tai muuten paha paikka niin neliveto skodalla pääs pitemälle kun sillä tosin oli automaatti laatikolla mut kuitenkin! Oma mitsu kitkaperällä ja kyllä menee sekä minusta erittäin hyvä ajaa! Nissanilla ei minusta pysty luikkaalla tiellä Oikeasti "ajamaan" niinku mitsulla
Ihan pakko ihmetellä, et miten voi muka olla noin huono ajaa liukkaalla??? kitkaperä se on tossa nissanissakin ja vieläpä yllättävän pitävä... asfaltilla pystyi hyvin poltattamaan kumia kakkosella ja kummastakin takapyörästä jäi mustaa viivaa... tämä siis vm. -05. Ehkäpä se huono pito johtuukin juuri tuosta voimasta tai ehkä jopa huonoista renkaista... tiedä häntä. Mut jos vähääkään on remontti-intoa, ni vaihtaisin suoraan kk-laakeriliuskat ja pultit, maksoivat uskomattomat 170€ postituskuluineen Ääni nissanille
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.09.2013, 18:44
es_vir es_vir ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Jaala
Viestit: 41
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
Ihan pakko ihmetellä, et miten voi muka olla noin huono ajaa liukkaalla??? kitkaperä se on tossa nissanissakin ja vieläpä yllättävän pitävä... asfaltilla pystyi hyvin poltattamaan kumia kakkosella ja kummastakin takapyörästä jäi mustaa viivaa... tämä siis vm. -05. Ehkäpä se huono pito johtuukin juuri tuosta voimasta tai ehkä jopa huonoista renkaista... tiedä häntä. Mut jos vähääkään on remontti-intoa, ni vaihtaisin suoraan kk-laakeriliuskat ja pultit, maksoivat uskomattomat 170€ postituskuluineen Ääni nissanille

Olihan siinä kyllä muistaakseni 170heppaa et voi johtua tehostakin mut jos noista vanhoista esimerkiksi: mitä noita on itellä ollu, nii jos otetaan vaikka 89king cappi tai 89 L200 nii kyllä mitsu on 50 kertaa parempi ajaa liukkaalla ja niin on kyllä minusta noissa uusissakin, mutta mielipiteitä on niin paljon kun käyttäjiä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.09.2013, 03:03
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja es_vir Näytä viesti
Olihan siinä kyllä muistaakseni 170heppaa et voi johtua tehostakin mut jos noista vanhoista esimerkiksi: mitä noita on itellä ollu, nii jos otetaan vaikka 89king cappi tai 89 L200 nii kyllä mitsu on 50 kertaa parempi ajaa liukkaalla ja niin on kyllä minusta noissa uusissakin, mutta mielipiteitä on niin paljon kun käyttäjiä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä

No joo... edes minä en pidä navaraa minkäänlaisena maastokulkineena... liukkaalla voipi tosiaan olla paska ajettava Ite kans ajanu vaik millasella lava-autolla ja ehkä ne mitsun hyvät talviominaisuudet tulevat alustan pehmeydestä? nissanit ja tojot ainakin omasta mielestä varsin tönkköjä, ennenkuin antaa kunnolla runtua metässä mut ainakin yks hyvä pointti nissanis ja tojos on... jousipakat valmiina akselin yläpuolella (soa)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.08.2015, 19:30
veikkaaja veikkaaja ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.05.10
Sijainti: Perniö
Viestit: 186
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
mut ainakin yks hyvä pointti nissanis ja tojos on... jousipakat valmiina akselin yläpuolella (soa)
Eiks se oo parempi et se lehtijousi on sen akseliputken alapuolella, vähän suojaa akseliputkea ja toimii "suksena"?! En ite ainakaan ymmärrä mitä hyötyä SOAsta on..
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla..

JA itse aiheeseen, itellä kokemuista noista 90luvun alkupuolen vehkeistä ja mitsu oli varsinkin kopaltaan vähiten ruosteessa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.08.2015, 11:34
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

[QUOTE=veikkaaja;1245444]Eiks se oo parempi et se lehtijousi on sen akseliputken alapuolella, vähän suojaa akseliputkea ja toimii "suksena"?! En ite ainakaan ymmärrä mitä hyötyä SOAsta on..
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla..


Ei. Tuossa suksessa on liikaa pitovoiteita, eli rupeaa meno tökkimään.. Perämurikka on toki alhaalla, mut jos jousipakka on akselin yläpuolella mahtuu kanto tahi kivi paremmin renkaan ja murikan välistä. Eikä tuo soa korota autoa yhtään kun se toteutetaan suorilla pakoilla. Tässä on myös se etu että löytyy joustoja kumpaankin suuntaan.. toisaalta, jos ajelee vain teillä niin tuskin suurempaa merkitystä..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.08.2015, 19:50
sull45:n Avatar
sull45 sull45 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.05.12
Sijainti: Alastaro
Viestit: 556
Perusasetus

nissan vr mitsu


mitsubishi ,jos ei ole kaksi vasempa kätta
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi L-200 Armo O/M/V Ajoneuvot 0 30.09.2008 00:22
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 Pasi66 O/M/V Ajoneuvot 3 13.04.2007 21:40
Mitsubishi lancer RR82 O/M/V Ajoneuvot 1 25.01.2007 23:53
Mitsubishi Pajeroko? -MaTTi- Chit-Chat 14 12.09.2005 21:46
M: Mitsubishi 2.6 Avo O/M/V Muut 1 22.06.2004 07:41


Sivu luotu: 18:02 (GMT +2).