Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.09.2013, 09:20
lusEkki lusEkki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: Rusko
Viestit: 28
Perusasetus

itse olen kanssa tässä muutaman kuukauden pohtinut että onko se nyt L200, navara vai hiluxi. Vuosmallit ois kans siinä 99-04. Itse päätysin nissaniin loppujen lopuksi, mutta tuota oliko se nyt 02/03 vuosimallia missä on sitä kiertokanki ongelmaa nii niihin en koske oli sitten vaihtokone tai ei. Omasta mielestäni ne kannattaa jättää pois laskuista muidenkin. Ja onha se "facelift" rumakin ku prkl. Mulle tuli tollane -00 Nissan pikuppi navara. Siitä tulikin mieleen et esim nettiautoa selatessa itse aina olin ja olen vieläkin aika kysymysmerkkinä näitte nissanien mallien kans, ku on nissan king, nissan pickup, nissan navara ja kaikki silti samoja autoja ja samaa aikaa eri autoja ja entie, taidan lähtee ryypylle

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.09.2013, 15:33
Qtio Qtio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.08.12
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 92
Perusasetus

4kk päristelty 05-vuosimallin L200:lla, vanhempaa korimallia oleva, ei se uus ruma Käyttöön nähde törkeän hyvin kestänyt! kertaalleen kyljelleen oon sen kipannut ja muutenkin aika karkeaa ollut käyttö. Metsässä tulee sillontällöin päristeltyä ja iha kivasti etenee, vaikka muuta ei ole modattu kuin alustaa hieman nostettu ja vaihdettu nappularenkaat. Ainoa miinuspuoli on se että voimaa saisi olla reilusti enemmän. Ei meinaa kiihtyä sitten millään
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.09.2013, 16:41
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Itse ostasin L200. Noissa tuoreemmissa on se jykevämpi kevytkuorma-autopohjainen aski eli kestää. Moottorin korjaus on halpaa jos hommaa osat muualta kuin suomesta eli ei kannata pelätä jos itse osaa tehdä. Öljynvaihdot ajallaan tehtyinä mitsun alakerta kestää helposti 600tkm. Kannen joutuu vaihtamaan 3-400tkm välissä. Syöttöpumpun sähköhiluissa on jotain vikaa ollut vanhemmiten mutta korjauskustannuksista ei ole itsellä hajua.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.09.2013, 20:45
es_vir es_vir ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Jaala
Viestit: 41
Perusasetus

Ehdottomasti ääni Mitsulle! Itellä L200 2002 ja iskällä oli viimeksi muistaakseni -07tai-08 nissani niin se oli kyllä viimesenpäälle järkyttävä peli liukkaalla sulalla asfaltilla hyvä ajaa mut jos oli liukasta tai muuten paha paikka niin neliveto skodalla pääs pitemälle kun sillä tosin oli automaatti laatikolla mut kuitenkin! Oma mitsu kitkaperällä ja kyllä menee sekä minusta erittäin hyvä ajaa! Nissanilla ei minusta pysty luikkaalla tiellä Oikeasti "ajamaan" niinku mitsulla
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2013, 18:04
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

Itse pähkäilin joskus Nissan vai Toyota, muut merkit eivät oikeen innostaneet ja vuosmalli noin 2000. Nissan oli paljon halvempi mutta juttujen perusteella otin toyotan. Se on laiska ja varmaan sen takia myös kestävä ja kaikkihan ne ruostuu jos ei pese koskaan eikä ruostesuojaa. jos joutuisin taas valitsemaan olisi se edelleen HILUX

Ja mielipitäitä on varmaan yhtä monta kun ukkojakin ja vieläpä merkkiuskollisia ukkoja
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.09.2013, 04:41
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja es_vir Näytä viesti
Ehdottomasti ääni Mitsulle! Itellä L200 2002 ja iskällä oli viimeksi muistaakseni -07tai-08 nissani niin se oli kyllä viimesenpäälle järkyttävä peli liukkaalla sulalla asfaltilla hyvä ajaa mut jos oli liukasta tai muuten paha paikka niin neliveto skodalla pääs pitemälle kun sillä tosin oli automaatti laatikolla mut kuitenkin! Oma mitsu kitkaperällä ja kyllä menee sekä minusta erittäin hyvä ajaa! Nissanilla ei minusta pysty luikkaalla tiellä Oikeasti "ajamaan" niinku mitsulla
Ihan pakko ihmetellä, et miten voi muka olla noin huono ajaa liukkaalla??? kitkaperä se on tossa nissanissakin ja vieläpä yllättävän pitävä... asfaltilla pystyi hyvin poltattamaan kumia kakkosella ja kummastakin takapyörästä jäi mustaa viivaa... tämä siis vm. -05. Ehkäpä se huono pito johtuukin juuri tuosta voimasta tai ehkä jopa huonoista renkaista... tiedä häntä. Mut jos vähääkään on remontti-intoa, ni vaihtaisin suoraan kk-laakeriliuskat ja pultit, maksoivat uskomattomat 170€ postituskuluineen Ääni nissanille
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.09.2013, 18:44
es_vir es_vir ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Jaala
Viestit: 41
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
Ihan pakko ihmetellä, et miten voi muka olla noin huono ajaa liukkaalla??? kitkaperä se on tossa nissanissakin ja vieläpä yllättävän pitävä... asfaltilla pystyi hyvin poltattamaan kumia kakkosella ja kummastakin takapyörästä jäi mustaa viivaa... tämä siis vm. -05. Ehkäpä se huono pito johtuukin juuri tuosta voimasta tai ehkä jopa huonoista renkaista... tiedä häntä. Mut jos vähääkään on remontti-intoa, ni vaihtaisin suoraan kk-laakeriliuskat ja pultit, maksoivat uskomattomat 170€ postituskuluineen Ääni nissanille

Olihan siinä kyllä muistaakseni 170heppaa et voi johtua tehostakin mut jos noista vanhoista esimerkiksi: mitä noita on itellä ollu, nii jos otetaan vaikka 89king cappi tai 89 L200 nii kyllä mitsu on 50 kertaa parempi ajaa liukkaalla ja niin on kyllä minusta noissa uusissakin, mutta mielipiteitä on niin paljon kun käyttäjiä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.09.2013, 03:03
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja es_vir Näytä viesti
Olihan siinä kyllä muistaakseni 170heppaa et voi johtua tehostakin mut jos noista vanhoista esimerkiksi: mitä noita on itellä ollu, nii jos otetaan vaikka 89king cappi tai 89 L200 nii kyllä mitsu on 50 kertaa parempi ajaa liukkaalla ja niin on kyllä minusta noissa uusissakin, mutta mielipiteitä on niin paljon kun käyttäjiä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä

No joo... edes minä en pidä navaraa minkäänlaisena maastokulkineena... liukkaalla voipi tosiaan olla paska ajettava Ite kans ajanu vaik millasella lava-autolla ja ehkä ne mitsun hyvät talviominaisuudet tulevat alustan pehmeydestä? nissanit ja tojot ainakin omasta mielestä varsin tönkköjä, ennenkuin antaa kunnolla runtua metässä mut ainakin yks hyvä pointti nissanis ja tojos on... jousipakat valmiina akselin yläpuolella (soa)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi L-200 Armo O/M/V Ajoneuvot 0 30.09.2008 00:22
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 Pasi66 O/M/V Ajoneuvot 3 13.04.2007 21:40
Mitsubishi lancer RR82 O/M/V Ajoneuvot 1 25.01.2007 23:53
Mitsubishi Pajeroko? -MaTTi- Chit-Chat 14 12.09.2005 21:46
M: Mitsubishi 2.6 Avo O/M/V Muut 1 22.06.2004 07:41


Sivu luotu: 19:30 (GMT +2).