Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 11.09.2013, 07:04
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Kaksoismassa vauhtipyörä = värinän vaimennin.

Nelosdieselissä olis hyvä olla joku värinän vaimennin. Kampiakselin pyörittämä hemppa öljypohjan sisällä (esim valmet, BMW bensa 4), tasapainotusakseli lohkossa (mitsu ja porsche bensa 4). Kampiakselin nokassa oleva värinän vaimennin (kaksoismassa hihnapyörä, tai nestevaimennin) auttaa myös asiaa.

Vauhtipyörä sitoo moottorin värinöitä, jos se on tarpeeksi painava, niin erillisiä värinänvaimentimia ei välttämättä tarvita.

Kuutoskoneissa oleva kampiakselin etupään värinänvaimennin ei ole mukavuuden takia, vaan pitää kampiakselin ehjänä. Jos nestevaimentimeen kolauttaa montun, niin hetken päästä on kampirauta poikki.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitun huono päivä.. Tikru75 Chit-Chat 2 17.06.2005 22:03
Vitun ajoneuvovero! Homer Tekniikka & Jutustelu 46 16.02.2005 22:20
Kadonneen vitun metsästys Board Games 1 11.05.2004 15:14
Vitun anonyymivammaset tuska This And That 8 14.09.2003 22:48


Sivu luotu: 17:27 (GMT +2).