![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ehdin hetken tutkiskelemaan asiaa ja hukkaportin tankoa ei pysty säätämään. Haaroitus painemittarille on otettu kellon paineputkesta. Kellon jousikuorma on kyllä aika jäykkä (, kokemusta noista tosin vähän). Turbolta lähtevästä paineputkesta kellolle haarautuvassa "nipassa" sisäreikä todella pieni, olisko reikä tukkeentunut? Täytyy tarkistaa seuraavalla sessiolla... Paikallaan kierrättäessäkin saa painemittarin helposti 1.5 kiloon. Hukkaportti ei todennäköisesti avaudu ollenkaan.
Viimeksi muokannut mercstang : 10.09.2013 20:17 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös siinä t-haarassa ole pieni reikä mistä pitäs lähtee mittarille letku jos hukkaportti suunnassa ni nostelee paineita.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Anteeksi nyt kun typeränä kommentoin, mutta tuli ekana mieleen voisko siinä hukkaporttia käyttävässä painekellossa olla kalvossa reikä
![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Liikaa ahtopainetta! | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 24.03.2010 20:17 |
VM 2.4L diesel, paljonko kestää ahtaa? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.10.2009 21:56 |
liikaa kierrosta. | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 02.04.2007 18:53 |
GR patukka ahtaa | joker | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.06.2005 00:00 |