![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kaikilla kauppiailla ei ilmeisesti mene hirmu hyvin tuotteidensa kanssa http://blackpool.cylex-uk.co.uk/comp...-14511141.html Tää taitaa olla tekniclutch nimellä saksan eebayssä
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
vähän OT mutta tuskin Volkkarin kaskoismassat kuitenkaan noin löyhiä on....suurin osa menee ihan hyvin sen 200-400tkm. Mutta siis kuluva/rikkoontuva osa se on (kaikilla valmistajilla)... ennemmin tai myöhemmin riippuen käytöstä ja virityksistä.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
60-90 tkm
![]() - Passatti kun meni vaihtoon oli mittarissa 333 tkm, alkuperäinen vauhtipyörä edelleen paikallaan. - Nykysessä T4 2,5 TDI:ssä on 369 tkm puntarissa, ja ei kestä nostaa ahtoja kun kytkin alkaa lipsamaan, vaan vakiona toimii vieläkin. Ja alkuperäinen pyörä. Tilalle menee seuraavaksi tämä: 445€ Tamgearssilla, eikä ole 1,9 TDI:hin.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä se kaksoismassan käyttöikä pyörii siinä 2-400tkm nurkilla. Menee kyllä huomattavasti aikasemmin jos jurnuttaa isoilla vaihteilla.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
vanhoja mersuja "virittäessä" on tullu laitettua jäykkä levy ja pyörä. muut ei kestä.
pitemmän päälle levyn boorit ottaa itteensä ja tyhjäkäynnillä laatikko saattaa rallatella. fronterassa kans kolisee pyörä. varmaan vedän tönkkiin jos ei kohtuu hintaan mistään löydy. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tiiä tuosta mitsusta mutta omaan vag inaan laitoin kiinteän pyörän ja kytkimen.
Tuon kiinteän paketin kytkin oli ihan erillainen ku kaksmassan, levyssä jouset paljon isommat ym, liekkö sillä haetaan värinättömyyttä. Voin suositella, ei ongelmia. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Vag + dsg = tyhjä käynti tappaa nuo kaksoismassat..
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
VAG+DSG = Kuplung problem... varsinkin ammattilaisilla!!! Eli 90tkm menee eka, toinen ~150tkm ja sitte180-200tkm kolmas + kytkin + hydrauliikka.
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 07.09.2013 00:28 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ison numeron vedätys hitaassa vauhdissa tappaa ainakin laatikon tai levyn noissa nelosTDI koneissa kiinteällä vauhtiksella. Se vaan on hakkaavaa se matalien kierrosten vääntö.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Eli DSG on paska, ok. Tuossa topikin aiheena olevassa Mitsussa ei taija olla kuitekaa sitä, vaan se paska vauhtipyörä....
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Hyh Hyh.
Jos mulla olis ykskään vessa kaksoismassa kykällä ni ekan kerran ku olis kytkin levällään ni tavallinen kykä tilalle. Joka vessa missä noit on ollu ni kenkkuilee ennemmin tai myöhemmin,ei oo vaivan arvosta kikkailla noilla. Toyota vaihto niitä takuuseen eikä Fordillakaan ole kehumista,näköjään samaa sorttia ovat joka merkillä. Muistaakseen Cossu sierrassa tai Escortissa noit oli ensimmäisiä ja paskoja oli neki.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitun huono päivä.. | Tikru75 | Chit-Chat | 2 | 17.06.2005 22:03 |
Vitun ajoneuvovero! | Homer | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 16.02.2005 22:20 |
Kadonneen vitun metsästys | Board Games | 1 | 11.05.2004 15:14 | |
Vitun anonyymivammaset | tuska | This And That | 8 | 14.09.2003 22:48 |