![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pajero 3.2 DiD:n vauhtipyörä särki/vaihdettuAutoremonttia "pitkästä" aikaa tiedossa. Päätti joustoelementti luovuttaa vauhtipyörästä n. 220 tkm kohdilla ja meno hyytyi siihen. Onkos kokemuskia perinteisen vauhtipyörän ebay kauppiaista, näyttäs olevan SMF alle kolmeensataan plus rahti... Aussifoorumilaisista osalla tuntui olevan vibraattoriongelmia SMF:n kanssa pienillä kierroksilla ja toisilla taas ei... Ihan sama oikeestaan kun DMF maksaa jotain tonnin kantturoilla. Onkos muilla kokemuksia aiheesta ? PS: jos jollain on perversioita DMF -> SMF hitsauskokeiluun, niin miulta löytyy siihen kohta romut (ei löydy, menee romuihin)
Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 29.10.2013 22:51 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
VAG foorumeilla ovat kaksoismassan korvaamisen kovalla jälkeen raportoineet sekä värinöitä/tärinöitä että kolinaa/kilinää (normaalin VAG laadun kilinän lisäksi
![]()
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Omien kokemuksien mukaan nuo värinät/tärinät on niitten juttuja jotka rikkoo noita autoja muutenkin liian pienien ajokierroksien takia. Sitä vartenhan tuo kaksoismassa on kehitetty että kaupungissa voi vitosella ajaa noin 40km/h ja kierrokset siellä tyhjäkäynnin tasolla. Maailma pelastuu ja norsut voi elellä pohjoisnavalla onnellisina. vai miten se meni
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
... ja kuulostaapa nuo pettävän DSG laatikollisista VaGinaaleistakin kaapuntipörräyksessä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
|||
|
|||
![]() Mitenkä?
Millanen jousto elementti ryötkäles se oikeen on? onko jotain sukua kaksoismassa vauhtipyärälle?
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Volvolandiassa laitetaan tuplamassa ja jousitettu levy.... Mersulla tuplamassa ja kiinteä levy, sekä pyörälle tasaraha hinta 1000€, mutta "kotimaansa" iipeistä saa saman raudan 60% alennuksella ![]() On ainakin toistaiseksi toiminu hyvin... Kestävyys alkuperäisellä n. 4-500tkm, kun volkkarissa tuo kesto 60-90tkm... Hintaa n. 700€ Ja kiinteäksi htsaaminen tekee vain yhden vian --> akseli katkeaa (löydetty VAG tuotteesta tällainen viritys) Ja VAG:n kanssa on tullut vastaan räjähtänyt pyörä, jolloin meni myös laatikko uusiksi (jouset tuli kytkinkopasta läpi) Itsellänihän tuo DMF pamahti (tietysti) ulkomailla eli Ruotsissa ja silla oli sitten ajettava (ilman kytkintä) Sveitsiin asti... ja hyvin meni ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kaikilla kauppiailla ei ilmeisesti mene hirmu hyvin tuotteidensa kanssa
http://blackpool.cylex-uk.co.uk/comp...-14511141.html Tää taitaa olla tekniclutch nimellä saksan eebayssä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
vähän OT mutta tuskin Volkkarin kaskoismassat kuitenkaan noin löyhiä on....suurin osa menee ihan hyvin sen 200-400tkm. Mutta siis kuluva/rikkoontuva osa se on (kaikilla valmistajilla)... ennemmin tai myöhemmin riippuen käytöstä ja virityksistä.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
60-90 tkm
![]() - Passatti kun meni vaihtoon oli mittarissa 333 tkm, alkuperäinen vauhtipyörä edelleen paikallaan. - Nykysessä T4 2,5 TDI:ssä on 369 tkm puntarissa, ja ei kestä nostaa ahtoja kun kytkin alkaa lipsamaan, vaan vakiona toimii vieläkin. Ja alkuperäinen pyörä. Tilalle menee seuraavaksi tämä: 445€ Tamgearssilla, eikä ole 1,9 TDI:hin.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä se kaksoismassan käyttöikä pyörii siinä 2-400tkm nurkilla. Menee kyllä huomattavasti aikasemmin jos jurnuttaa isoilla vaihteilla.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
VAG+DSG = Kuplung problem... varsinkin ammattilaisilla!!! Eli 90tkm menee eka, toinen ~150tkm ja sitte180-200tkm kolmas + kytkin + hydrauliikka.
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 07.09.2013 00:28 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitun huono päivä.. | Tikru75 | Chit-Chat | 2 | 17.06.2005 22:03 |
Vitun ajoneuvovero! | Homer | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 16.02.2005 22:20 |
Kadonneen vitun metsästys | Board Games | 1 | 11.05.2004 15:14 | |
Vitun anonyymivammaset | tuska | This And That | 8 | 14.09.2003 22:48 |