Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.09.2004, 18:41
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Eee.. hieman samansuuntainen diagnoosi tuli tehtyä tänään itsekin, auto oli kokonaan pukkien päällä, säätelin jarrukenkiä likemmäs rumpuja ja pyörittelin tietty siinä samalla rumpuja eestaas, apparin puolen takajarrua säädellessä alko kuuluun jotain ihme kolinaa samalla, varmaan pari minsaa pyörittelin ja ehdin jo melkein säikähtää että nyt hajos volvon perä tai muuta vastaavaa, sitten huomasin että kuskin puolelta oli jarrurumpu melkein tippunut ja pyörän pultit kolistelivat sitä.

Niin oikeestaan mun piti sanoa että kaikille kolinoille löytyy varmasti selitys, eikä löytämiseen tarvita mustaa magiaa, jos nyt vaikka ekana nostais naperon taka-akselin ilmaan, ja kokeilis että akselin tuenta on OK, ja että pyörän laakereissa ei oo ihan sikana välystä, siinä samalla vois sitten hieman pyöritellä voimansiirtoa ja niin edelleen.

Jos kaikki muu epäonnistuu, niin kovaa ajoa vaan, jos siellä on jossain oikea vika niin kyllä se varmaan ajan kanssa pahenee ja siten löytyy helpommin.

-Paavo

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
pajero -00 hampuusi Tekniikka & Jutustelu 0 28.10.2007 12:38
M / PAJERO VM-89 2.5 td jani72 O/M/V Ajoneuvot 6 17.03.2007 20:54
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero -88 O/M/V Muut 0 05.06.2005 20:00


Sivu luotu: 11:55 (GMT +2).