Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.08.2013, 21:55
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
tuplasatulat ei tainnu olla ihan kuuminta pophottia katastuksissa jälkiasenteisina ...
No ite kun käytin leimalla aikoinaan niin katsuri totes että eipä ollut koskaan tollasta toteutusta nähnyt ja pitkään kirjoja tutkien totes että kelpaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.08.2013, 22:07
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
No ite kun käytin leimalla aikoinaan niin katsuri totes että eipä ollut koskaan tollasta toteutusta nähnyt ja pitkään kirjoja tutkien totes että kelpaa.
Joo tätä just meinasin, et varmaan aika tulkinnanvaranen asia. Mitenköhän todetaan akselimassojen riittävyys?

Jos leikitään, että auto johon tulee tupla satulat:
Akseli massa siinä ois vaikka 1500 kiloo
Satuloilla vaik 800 kiloo ( siis kaksi per akseli tuplattuna 1600)
Levyillä 1500 kiloo tai 1700 kiloa

Riittääkö tämä kombinaatio levyjen rajoittamaan 1500 kiloon tai jos levyt vaihdetaan 1700 kilosiin, niin onko sitten kattona tuo satuloiden 1600 kiloa?

Meneekö tää noin lineaarisesti?
Sori tällänen offtopic aivopieruilu.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.08.2013, 17:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Mitenköhän todetaan akselimassojen riittävyys?
Luovuttaja-auton tyyppitiedoista/-kilvestä/akselien tunnistetiedoista (jos on).
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.08.2013, 21:44
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Luovuttaja-auton tyyppitiedoista/-kilvestä/akselien tunnistetiedoista (jos on).
Joo kyl tää on tiedossa, mutta miten menee toi tuplasatula systeemi?
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.08.2013, 10:00
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Joo kyl tää on tiedossa, mutta miten menee toi tuplasatula systeemi?
Ei niillä mitään saavuteta. Pitäis olla tuplasatulat tehdastekoisena ja sen vehkeen tietoihin verrattais. 2 Samaran satulaa ei tee siitä HDJ:hin soveltuvaa jarrua, vaan edelleen vain Samaraan passelit jarrut.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.08.2013, 19:52
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ei niillä mitään saavuteta. Pitäis olla tuplasatulat tehdastekoisena ja sen vehkeen tietoihin verrattais. 2 Samaran satulaa ei tee siitä HDJ:hin soveltuvaa jarrua, vaan edelleen vain Samaraan passelit jarrut.
mut sit ku ostaa Wilwoodit mitkä ei oo tie käyttöön soveliaat rapsahtaa leima ettei mitn ku pakko olla hyvät ku ovat billettiä ja amerikasta.....?

just näitte jarru hommie takia porttaali akselit on anuksesta
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.08.2013, 20:45
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
mut sit ku ostaa Wilwoodit mitkä ei oo tie käyttöön soveliaat rapsahtaa leima ettei mitn ku pakko olla hyvät ku ovat billettiä ja amerikasta.....?

just näitte jarru hommie takia porttaali akselit on anuksesta
Paitti jos laittaa sinne ne sen auton jarruromut minkä alla ne akselitkin on ni ei ongelmia, jos joku hyväksyy ne vaikka yhellä samaran sylinterillä ni eihän sitä jälkikäteen voi peruuttaa ? eihän ?
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hdj, korin lyhennys, om904


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
runkolaakereiden uudelleen pinnoitus toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 21 09.05.2011 22:41
ja näin syntyy HoTTenToTTi (HDJ-80) pee Maasturiprojektit 109 27.11.2009 21:41
uudelleen rekisteriin ottaminen? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 4 28.09.2008 21:32


Sivu luotu: 12:48 (GMT +2).