![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Niitä mittarintynkiä tuossa mietin niin tästä Vantaalta koivuhaastahan noi mittarit saat noukittua jos tsadissa asustelet. Meillä on virman konttori tässä niin otan viikonloppuna ne huoltoautoon kyytiin ja ne oottelee täällä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tänään taas saatu jotain tehtyä ja safarivarustus/kulmakorpivarustus alkaa pikkuhiljaa muodostumaan ja ennenkaikkea orkkiskahvat saatiin asennettua. Mutta vielä tarttis yhden avauskahvan ehjän kun yksi on rikki ettei saa sitä takapenkin avausta toimimaan.
Elikkä tarvis yhden apukuskin takimmaisen kahvan: Laitellaan kuvia kun on kivoja. Sammuttimen asennus: Ovenkahvat: Tästä sitten jatkellaan kun saa noita vararangen romuja hukattua...Onneksi on myös tuo metallilava ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli sitten purettua tuo varaosarangen perä ja todettua että on se ollu auki ja vaihdettu kaikki laakerit mutta vissiin loppunut mielenkiito kesken.
Positiivista että kaikki oli uutta/uutta vastaavaa. Saa ruveta purkamaan omasta perää pois kun on sitä englannin väljää pikkusen liikaa. Peränkuoren ja murikan välinen tiiviste varmaan on mallia silikooniliima tai sitten pitää jostain tilata ihan tiiviste? Ja tietenkin ne vetarin tiivisteet. Perässä oli ihan perus 10 pooriset akselit joten ei mitään iloista yllätystä sen suhteen.Olikos noissa jotain eroja siinä itse kuvussa jotain halkaisija juttuja? Myöskään perästä ei löytynyt lukkoa. Kuinkas tiukkaan muuten vedellään noi pyöränlaakerit? Ihan perus ensin kiinni ja sitten vartti takasin... Kun tuossa varaosaperässä oli toinen puoli vähän sinnepäin paikoillaan vaikka kaikki oli uutta.......väljää riittävästi ![]() Vetarit oli sillä kiinteällä kopalla vai miksi sitä nyt kutsutaan joten vissiin niitä ns.heikkoja? Spoorit oli kyllä suorat ja siistin näköiset ja muutenkin aika virheettömän oloiset tikut. Torsen lukko olis aika kova tohon perään mutta kun noi arbit ja muut maksaa toisenkin munuaisen duunarin liksoilla joten mennään avoperillä ja kierrellään enemmän. Omassa on vissiin ns. vanha perä kun täyttö ja tyhjennys peränkopassa takana ja tuossa uudemmassa on murikan etupuolella se täyttöproppu. Vissiin uudempi murikka? Mutta vanha akselikuori kun on siinäkin peräkopassa proput. Tosin ompahan sitten reikiä tarpeeksi mistä voi ölppiä katella ja lisäillä ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On siihen pyöränlaakeriin ihan momentitkin, mutta nyrkkisääntö on, että kirraa sen mutterin niin, että ei tunnu välystä muutta napa pyörii suht hyvin kun pyörän pultista pyöräyttää. Kunhan se lukitusprikka ja -mutteri sitten tulee kunnolla kiinni. Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omassa kun oli edessä kaksi, täyttöroput molemmissa, siis murikassa ja banjon kannessa, ja takana ei ollut täyttöaukkoa ollenkaan ![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pitää täältä kysyä että minkäs ö-paine anturi tohon rangen sutijalkaan pitää liimata kun ei osu sitten varaosaputkien anturit edes lähelle...Onkohan joku duunannu ihan ite uudemmasta tai vanhemmasta ton pumpun tohon kun kaikki tarvikkeet on kartiopäällä ja toi mikä on tuolla paikoillaan on ihan tavallinen kuparirikalla tiivistyvä. Ja siinä ei lue yhtään mitään.
On vaan pikkuvikainen se anturi kylmänä ei maadota mutta kun ajaa hetken niin sitten syttyy valokin startissa ja myös sammuu niinkuin kuuluukin. Oli mulla siitä joku kuvakin....
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli joku 110 psi antura kävi kusee läpi niin kanssa etsin niin joku perkinssin antura samalla arvolla kävi sinne hyvin.
Tuolla näyttäis olevan ihan omakin http://www.karaasi.com/ STC4104 ÖLJYNPAINEVALON ANTURI 15,00 € Viimeksi muokannut tiipe : 14.09.2013 20:49 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uutta rengasdirektiiviä pukkaa päälle | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 03.03.2014 19:56 |
Ostettu Range Roveriin vm:1977 sopiva pyyhkijän varsi | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 27.07.2013 22:47 |
UUTTA KILPURIA PUKKAA | VooDoo Jeep | Maasturiprojektit | 27 | 12.06.2012 20:08 |
Vitara rojektia pukkaa | La tuskaa | Maasturiprojektit | 38 | 03.02.2012 08:56 |
Uutta off road peli pukkaa :) | Castrol | Linkit | 12 | 16.06.2010 13:48 |