![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Siis kun rengas on kulunut vain toiselta reunalta, niin sen reunan halkaisija pienempi, ja sitäkautta pyrkii olemaan hitaampi, siis lipsuu varsinkin vapaastipyörivänä juurikin kuluneemmalta puolen -> kuluu nopeasti, varsinkin jos on Jäykkä runkoinen ja -pintainen.
Saattas alkaa kulumaan tasaisesti, jos pistäs vetävään pyörään. -> Aika monta kertaa ihmiset säästää muutaman kympin, että eivät käytä nelipyöräsuuntauksen tarkistukseesa; mutta 50 tarkastus maksun säästö maksaa 500e renkaat, ja sittenkin pitää käyttää suuntauksessa. p.s Jos kulmat pikkuisen pielessä, ja vielä pystykallistus ja auraus yhdessä; niin renkaat kuluu huomattavan tasaisesti, mutta nopeaa. Ja polttoainettakin kuluu enemmän, jos vaikka 2% enemmän, niin se on 10 000 km jo jotain. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
renkaan kuluminen epätasaisesti | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 19.01.2021 13:40 |
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.10.2012 22:14 |
Lunastus vai ei | battis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.02.2008 12:52 |
ohjausiskari vai ei?? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2005 10:49 | |
Snorkkeli vai ei | mikad | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.03.2005 16:18 |