Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 17.08.2013, 18:41
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
No eikös se pienempi koske kevyemmin maahan, niin siksi se pienempi nimenomaan luistaa helpommin. Sen takia se isompi rengas pitää paremmin ja pienempi raahautuu mukana.
Just näin. Se pyöristä määrää akselin pyörintänopeuden, kummalla on parempi pito alustaan. Halkaisijaltaan pienempi saa pienemmän kuorman ja antaa periksi pienemmän pidon vuoksi. Se pienempi raahautuu mukana, eikä sudi tyhjää.

Janne on ihan oikeassa, pidosta se lopunperin johtuu.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
renkaan kuluminen epätasaisesti hojo85 Tekniikka & Jutustelu 42 19.01.2021 13:40
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta tume_81 Tekniikka & Jutustelu 5 20.10.2012 22:14
Lunastus vai ei battis Tekniikka & Jutustelu 23 18.02.2008 12:52
ohjausiskari vai ei?? Tekniikka & Jutustelu 6 27.06.2005 10:49
Snorkkeli vai ei mikad Tekniikka & Jutustelu 11 28.03.2005 16:18


Sivu luotu: 11:04 (GMT +2).