![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
se pienempi kehäinen lyö kokoajan hieman niin sanotusti sutia.. huomaa raskaassa kalustossa esim sen ettei pidä laittaa pinnattua ja pintaamatonta pareiksi koska niissä on korkeuseroa.. nyt esim omassa ajokissa on kärryssä uusi michelin ja pinnattu michelin vierekkäin niin pinnattu on kohta siloinen ja uusi liki täyspintainen
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tikkukuski sen kertoikin jo,mutta helposti selitettynä pienempi rengas joutuu pyörimään pidemmän matkan kuin normaalisti.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No miettikää ny järjellä, se isomman renkaan säde (matka akselista kulutuspintaan) on pidempi jolloin painoa ja pitoa on enemmän kuin pienellä
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jos mietityttää miksi se toinen kuluu niin ottakaa 13" rengas ja 15" rengas ja pyörittäkää niitä molempia vierekkäin 1 kierros,
kumpi menee pidemmälle? Sitten vetäkää se pienempi rengas sen isomman viereen ja mitatkaa kuinka pitkän matkan se laahautuu perässä, niin saatte selville miksi se pienempi parinen kuluu nopeammin Ja jos huvittaa mitatkaa isomman pyörähdyksen matka ja laskekaa se 1000Km;riksi ja laskekaa kuinka pitkän matkan se pienempi raahautuu 1000Km matkalla
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No eikös se pienempi koske kevyemmin maahan, niin siksi se pienempi nimenomaan luistaa helpommin. Sen takia se isompi rengas pitää paremmin ja pienempi raahautuu mukana.
Niin minä sen ymmärtäisin... Koska ajattelisin asian niin, että jos kaksi rengasta kiinnittää keskipisteestä toisiinsa ja laskee ne maahan, niin ensiksihän maahan ottaa se isompi rengas ja vasta kun isompi on painunut jonkin verran kasaan niin sitten pienempi pääsee kosketuksiin maan pinnan kanssa. Eli isommalla on enempi pitoa.
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep ISORY |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
renkaan kuluminen epätasaisesti | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 19.01.2021 13:40 |
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.10.2012 22:14 |
Lunastus vai ei | battis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.02.2008 12:52 |
ohjausiskari vai ei?? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2005 10:49 | |
Snorkkeli vai ei | mikad | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.03.2005 16:18 |