![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ok, kiitos tuosta tiedosta et laatikon hännän saapi ongelmitta irti ja takaisinkin toivon mukaan. Huomenissa pitää alkaa tiedustelemaan sitä liukuholkkia jostain.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Holkkia ei ilmeisesti saa mistään, näin ainakin Tamgearsilla sanottiin että pitää ite koneistaa. Mitsuliikkeelläkään ei ole tarjota pelkkää holkkia.
Onko joku tehnyt ite holkin tai olisiko jollain mittoja kyseiselle holkille, tai laatikon häntäosaa irtonaisena et sais mitattua holkin ulkomitan ja pituuden ja katsottua onko ihan suora ulkopinnaltaan vai onko jotain olakkeita, sisä mitan saan itekin kardaanin liuusta. Eli kun tietäisi mitat niin vois hankkia matskua valmiiksi niin ei tarvii autoa seisottaa montaa päivää. Ja laatikkohan on se isompi (Canterin). Viimeksi muokannut Micco : 13.08.2013 08:21 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos jollain olisi myydä ison laatikon pelkkää häntä osaa niin sekin käy, laakerin kunnolla ei väliä. Koitan sorvailla uuden laakerin, vaihtaa sit koko häntäosan omaan laatikkoon.
Tarjoa YV.llä taikka mikko.heinonen@jippii.fi |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ok, koita ihmeessä muistella mistä niitä vois saada.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
sen verran elämässä oppinu että vaihdelaatikossa käytän aina Redlineä MTL tahi MT-90:stä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja Tomppaa_:lle oli juurikin tuota GL5 eikä siis täyssynteettistä kuten muistelin.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#8
|
|||
|
|||
![]()
On varmaan muisti tehnyt tepposet, ei löytynyt mistään. Kannattaa ottaa mitat ja käydä hyvässä laakeriliikkeessä. Niillä on kattavasti erilaisia liukulaakereita.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Aikomus olikin hakea laakeriliikkeestä sopiva tai sopiva aihio mistä sorvailee sopivan.
Siksi olen hiukan etsiskellytkin sellaista häntäosaa, et sais otettua mitat, sorvailtua ja laitettua laakerin paikkaansa. Ja sopivanhetken tullen sais nopeesti vaihdettua koko kikkareen. Kun ei tuosta saa oikein tarkkoja mittoja otettua tuolla paikoilla, pituutta ei ainakaan, eikä mulla ainakaan ole tietoa et onko holkin ulkopinta ihan suora vai onko mahdollisesti jotain olakkeita. Jos puran pajeron ajokunnottomaksi muutamaksi päiväksi, niin se tarkoittaa sitä et joudun fillarimieheksi kun emäntä menee sin mun hiacella töihin. Viimeksi muokannut Micco : 14.08.2013 20:24 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaukset | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.08.2015 10:06 |
Valmet 8400 korjaukset... | jyrden | Chit-Chat | 17 | 13.02.2013 00:11 |
Pajeroiden osien sopivuus | Tiikeritapaus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.02.2009 20:26 |
Pajeroiden vaihdelaatikot? 2.3td ja 2.5td | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2007 21:10 |
Veten huollot ja korjaukset.... | Yleiset | 0 | 05.09.2002 23:53 |