![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nii ja jos tekee niinku itten tein niin ainesputki 20mm korkea ja halkasijahan saa olla semmonen mikä sinne mahtuu,oisko joku 40mm ulkohalkasija, 10mm pultit ja nylock mutterit. kumimatto jotain 4-5 mm paksua,
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuollanen murikka. Kai tommonen katsastuksessa hyväksytään jos on parista laipasta ja putkestakin hitsattuja hyväksytty, ei kai inssi rupee kinaamaan ainevahvuuden tarkistusreijistä
![]() 20+30mm palaset kii hitsattuna, isot viisteet ja kunnon migillä kiinni. Reiät on tolppaporalla tehty, ei jyrsimellä mutta tuntus olevan jako ok, jostakin noi mitat netistä löysin, paksuutta 50mm. Pitäs kohta olla jousi & iskari paketti postissa niin pääsee asenteleenkin vielä. Mitä muuten, eikös tollaseen vois toteuttaa kartaanikulmaakin parantavaa viistettä, että vastinpinnat ei olis samassa linjassa vaan palikka olis kiilamainen hiukan. Mietin myös kardaanin jatkopalan hankkimista mutta onko se tarpeellinen 2" korotuksen yhteydessä niinkään ? Ei kellää sattus olemaan pohjapanssari/en piirustuksia lyhyeeseen Vitaraan ? Kanttikoneella taittus helposti 4mm teräslevy tässä kumminkin, josko kai sellasen palasistakin vois hitsailla. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
|||
|
|||
![]() Jo vain. Guuglella kun haeskelin noiten välikappaleiden kuvia niin muutamassa oli tällanen ratkasu, eli laipat on ei olekkaan samassa linjassa vaan kiilamaisesti, ja mietin että tällä on ehkä haettu jotain muutosta, kierretty perää kardaanikulman parantamiseks tms ? ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Niin, eikös tässä nyt ole kyse etujousien yläpäähän tulevista korokepaloista, eikä suinkaan mistään kardaanin spacereistä, ja vielä vähemmän mistään kardaanikulman korjaavista vatkaavista spacereistä?
![]() Eikös tuolla kiilamaisella muodolla korjata camber kulmaa, joka muuttuu korotuksen seurauksena. Perähän on retkukeulassa ihan rungossa kiinni, joten ei se kardaanikulmiin vaikuta millään tapaa... ![]() Ja samalla kun camber paranee, niin vetonivelen kulmat kasvaa, joten ei ihan mahdottomia varmaan voi korjailla tuolla kiilamaisella korokepalalla.
__________________
-Pauli- |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 19 (0 jäsentä and 19 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |