![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä, valo ilmoittaa myös alipaineen vähyydestä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikähän mahtaa olla vikana takaperässä? Takalukko päällä kardaani ei pyöri pitemmällä puolella. Vetoakseli näytti ainakin ehjältä boorit suorat, pinnapultit ehjät. Eikä auto muutenkaan kulje ilman takalukkoa ja epämääräsiä ääniä kuuluu perästä vaan kardaani pyörii?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jatketaan nyt sen verran jotta. Vetoakseli on ilmeisesti päässyt kiertymään ja sen takia hyppii yli booreilta. Boorien jälkeen tuntuu selvät kiertymän korkeuserot.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikun perä irti. Jotainhan siellä on porsinu jos pyörille ei tule vetoa ilman lukon kytkemistä. Jos vetarin boorit on kulunu kannattaa tsekata ne perän boorit ennen kuin tuhoat uuden vetarin.
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Murikka ois nyt päästelty irti, boorit on ehjät. Eli murikan pitemmän puolen vetaria kun pyörittää niin pyörii vaan ne neljä ratasta sisäpuolella eli voima ei välity isolle lautaselle? Tuossa on vielä räjäytys kuva selventämään http://www.toyodiy.com/parts/diag_AE6pHQ.png Liekkö muille sattunut vastaavaa?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mutta kun nimen omaan pitkällä puolelta pyörittäessä, kardaani ei pyöri ja lyheällä puolella on lukko. Ei ymmärrä purettiin murikkakin eikä näy mitään ihmeellistä. Vai tarkoitatko että kun lukko holkki siirtyy lyhyen vetoakselin paremmalle kulutuspinnalle. Niin veto ei välity siitä huonolta pinnalta pitkälle vetoakselille?
|