Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.07.2013, 22:04
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.935
Perusasetus

Kaverilla on tollanen ja vaikuttaa ihan pätevältä laitteelta.

http://www.nettikone.com/magirus-deutz/168-4x4/1041623

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.07.2013, 22:31
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Kaverilla on tollanen ja vaikuttaa ihan pätevältä laitteelta.

http://www.nettikone.com/magirus-deutz/168-4x4/1041623
Sama koppi kuin edellä mainitussa TRM rellussa, mutta muu on saksalaista alkuperää.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.07.2013, 23:19
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.956
Perusasetus

En nyt noista vaihtoehdoista tiedä sen tarkempaa mutta aikoinaan kun kuorma-autoja korjailin työkseni niin rellu oli vaikee osiltaan siis saatavuus huonoa,koneet kestää ja muu tekniikka mutta sähköt ja jarrut on syvältä.

Scanian sbat on ilmeisesti melko hankala myös osiltaan varsinkin vaihteiston kannalta ja muutenkin melko kömpelö.

Manni on luotettava peli oikeastaan kaikilta osiltaan ja osia saa suomestakin helposti mutta ei edullisesti.Moggihan on arvostettu peli monessakin suhteessa.
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.07.2013, 08:45
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Kaverilla on tollanen ja vaikuttaa ihan pätevältä laitteelta.

http://www.nettikone.com/magirus-deutz/168-4x4/1041623
Ei taida nämä tuoreemmat olla enää föönikoneella?
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.07.2013, 10:24
slipoveri slipoveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.05
Sijainti: vihti
Viestit: 488
Perusasetus

Tuolla ollu välillä hyvinki halvalla relluja
http://www.leboncoin.fr/_vehicules_/...&q=renault+trm
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.07.2013, 16:39
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo Näytä viesti
Ei taida nämä tuoreemmat olla enää föönikoneella?
Kyllä on vielä ilmajäähdytteinen Klöckner-Humboldt-Deutz suora kuutonen. Niitä tehdään vieläkin, erityisesti kaivoskäyttöön.

http://www.truck-expo.com/en/d/other...-army-13271102
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.07.2013, 08:32
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

jotkut Leyland daffit vaikuttaa kans aika päteviltä, mutta hieman vierastan englantilaisia laitteita.
Ei sillä, että ranskalaiset herättäis yhtään enempää luottamusta
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.07.2013, 20:37
JKH JKH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.04.08
Sijainti: Kalvola, .
Viestit: 10
Perusasetus

Iveco-Magirus 90-16AW jatko-ohjaamolla tuli ostettua pari viikkoa sitten Saksasta AignerTrucksilta. Samaa Ivecoa myös olemassa 110-17 jotka yleensä tavallisella ohjaamolla. 90-16 aika usein jatko-ohjaamolla. Siniset Saksan THWn vanhoja kalustoautoja, tuolla yksilöllä ajettu 27tkm.
Samaa sarjaa kuin Magirukset, mutta Iveco saanut merkkinsä nokkaan. Valmistettu -86 Länsi-Saksassa Ulmissa Magiruksen tehtaalla, nyt siellä kai tehdään Stralista ja muita...

http://www.aignertrucks.com/de/fahrz...rus-90-16-aw-2

Samalla kauppiaalla on myös MANnin KATteja ja muita jänniä vehkeitä. MAN KAT aika järeän luokan kapine Relluihin ja Magiruksiin verrattuna, vanha KAT tosiaan ilmajäähdytteisellä V8 Deutzilla, jotain uudempia olemassa MANnin nestekoneella. KAT oikea maastokuorma-auto kierrejousilla jne...

90-16AW varustettiin Saksassa 14.5-20 ykköspyörillä ja muutoskatsastettiin alle 7,5 tonniseksi. Huomenna pitäisi koittaa saada kilvet kun saatiin virallinen saksalainen ote muutetulla kokonaispainolla...

Voin koittaa laittaa kokemuksia autosta kun päästään enempi liikenteeseen, tuhannen kilsaa sillä jo ajettiin Itävallan rajalta Traveen ja Helsingistä kotiin...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.07.2013, 10:02
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Manin katti se vaan houkuttaa enemmän, mutta kulutus taitaa olla jotain 40-50L/100km paikkeilla.

Mites muiden kulutukset karkeasti?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 30.07.2013, 17:18
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

[QUOTE=GaryRock;1028285]Manin katti se vaan houkuttaa enemmän, mutta kulutus taitaa olla jotain 40-50L/100km paikkeilla.
QUOTE]

Veisiköhän se kaksiakselinen noin paljon? Vai ajattelitko 6x6 tai 8x8 versiota? Jostain googlettelin, että KAT 1 4x4 DIN kulutus olisi 32,2 l/100 km, 12,7 litran Deutz moottorilla. Eikä noita kulutuksia taideta ihan tyhjänä ilmoittaa. Ainakaan oma pienempi MANni ei kuluta minun ajoissa niin paljon kuin ilmoitettu on.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: Maastokuormuri O/M/V Ajoneuvot 6 29.07.2006 18:17
Tunnista maastokuormuri tapsa4x4 Chit-Chat 9 23.08.2005 06:43


Sivu luotu: 23:46 (GMT +2).