![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kaverilla on tollanen ja vaikuttaa ihan pätevältä laitteelta. http://www.nettikone.com/magirus-deutz/168-4x4/1041623
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En nyt noista vaihtoehdoista tiedä sen tarkempaa mutta aikoinaan kun kuorma-autoja korjailin työkseni niin rellu oli vaikee osiltaan siis saatavuus huonoa,koneet kestää ja muu tekniikka mutta sähköt ja jarrut on syvältä.
Scanian sbat on ilmeisesti melko hankala myös osiltaan varsinkin vaihteiston kannalta ja muutenkin melko kömpelö. Manni on luotettava peli oikeastaan kaikilta osiltaan ja osia saa suomestakin helposti mutta ei edullisesti.Moggihan on arvostettu peli monessakin suhteessa. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
- eskimo kaenuusta |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla ollu välillä hyvinki halvalla relluja
http://www.leboncoin.fr/_vehicules_/...&q=renault+trm |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä on vielä ilmajäähdytteinen Klöckner-Humboldt-Deutz suora kuutonen. Niitä tehdään vieläkin, erityisesti kaivoskäyttöön.
http://www.truck-expo.com/en/d/other...-army-13271102
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
jotkut Leyland daffit vaikuttaa kans aika päteviltä, mutta hieman vierastan englantilaisia laitteita.
Ei sillä, että ranskalaiset herättäis yhtään enempää luottamusta ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Iveco-Magirus 90-16AW jatko-ohjaamolla tuli ostettua pari viikkoa sitten Saksasta AignerTrucksilta. Samaa Ivecoa myös olemassa 110-17 jotka yleensä tavallisella ohjaamolla. 90-16 aika usein jatko-ohjaamolla. Siniset Saksan THWn vanhoja kalustoautoja, tuolla yksilöllä ajettu 27tkm.
Samaa sarjaa kuin Magirukset, mutta Iveco saanut merkkinsä nokkaan. Valmistettu -86 Länsi-Saksassa Ulmissa Magiruksen tehtaalla, nyt siellä kai tehdään Stralista ja muita... http://www.aignertrucks.com/de/fahrz...rus-90-16-aw-2 Samalla kauppiaalla on myös MANnin KATteja ja muita jänniä vehkeitä. MAN KAT aika järeän luokan kapine Relluihin ja Magiruksiin verrattuna, vanha KAT tosiaan ilmajäähdytteisellä V8 Deutzilla, jotain uudempia olemassa MANnin nestekoneella. KAT oikea maastokuorma-auto kierrejousilla jne... 90-16AW varustettiin Saksassa 14.5-20 ykköspyörillä ja muutoskatsastettiin alle 7,5 tonniseksi. Huomenna pitäisi koittaa saada kilvet kun saatiin virallinen saksalainen ote muutetulla kokonaispainolla... Voin koittaa laittaa kokemuksia autosta kun päästään enempi liikenteeseen, tuhannen kilsaa sillä jo ajettiin Itävallan rajalta Traveen ja Helsingistä kotiin... |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Manin katti se vaan houkuttaa enemmän, mutta kulutus taitaa olla jotain 40-50L/100km paikkeilla.
Mites muiden kulutukset karkeasti? |
#10
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=GaryRock;1028285]Manin katti se vaan houkuttaa enemmän, mutta kulutus taitaa olla jotain 40-50L/100km paikkeilla.
QUOTE] Veisiköhän se kaksiakselinen noin paljon? Vai ajattelitko 6x6 tai 8x8 versiota? ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o: Maastokuormuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 29.07.2006 18:17 | |
Tunnista maastokuormuri | tapsa4x4 | Chit-Chat | 9 | 23.08.2005 06:43 |