Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TARO59
ja montako kertaa on vastattu gold kysymykseen ja montako kertaa on kerrottu mitä on milloinkin käytetty missäkin sen takia uudestaan gold ja uskoisi että on enemmän hiluxeja malli vanhaa käytössä kun muutamat hassut mitkä vaivautuvat vastaamaan. Lopetan kyselyn täten
|
Ei sillä niin väliä onko se Gold, Diamond vai HPD. HPD on pesevämpi ja parempi kuin Gold diiselkoneeseen. Diamond Dieselissä parempi nokka-akselin suoja. Tällasta tietoa Teboililta joskus sain.
Ko. koneessa paras öljy 5W-40 täyssynteettinen, kuten ford59 tossa toisessa topikissasi jo totesikin, otat sitä mitä saat ja raaskit ostaa:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59
Toyotan 2.4d: hen kylmällä ilmalla VAIN synteettisiä öljyjä, esim. 5w-40. Öljyn imuputki ja kampuran kanavat sen verran pieniä ettei mineraaliöljy lähde pakkasella tarpeeksi nopeasti kiertoon. Aikoinaan toyota asentajana tuli jokunen hiacen motti ropattua kun nelosen veivilaakerit oli päällekäin vain sen takia että oli isännät ajaneet liian paksut öljyt sisällä, yleensä oli samat ölpät hiakessa kun traktorissakin(kesät ja talvet)  Eihän sitä mottia muuten sitten rikki saakaan! 400tkm Ei ole vielä paljoa tommoselle. Siihen koneeseen kyllästyy paljon ennen kun se loppuu (ja sen jälkeen sillä ajetaan vielä 2milj.km afrikassa  )
|