Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.07.2013, 19:33
Räjä Räjä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: Liminka
Viestit: 109
Perusasetus

Volvoon voimanlähdettä


Camperi Volvo saa voimalähteekseen OM603.963 mjoottorin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.07.2013, 04:53
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjä Näytä viesti
Camperi Volvo saa voimalähteekseen OM603.963 mjoottorin.

Mikähän päivä malttais kävellä 500m ja tulla ihmetteleen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.07.2013, 08:00
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Talking

Isossa tallissa taivasalla


Pientä leikkely-levikeprojektia harrastettu....



Lisäkuvia täällä:http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4301
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.07.2013, 23:20
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Pikku rojektia....

Tästä lähdettiin:


Ja tähän tultiin:




Kaikki kilkkeet meni uusiksi kun öljyn tilalla oli vaseliinia koko perän täydeltä.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.07.2013, 08:50
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjä Näytä viesti
Camperi Volvo saa voimalähteekseen OM603.963 mjoottorin.
Jos tuota Volvoa kallistaa 30 astetta (ei oo Paljon) oikealle, saako kone voitelua?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.07.2013, 20:22
Räjä Räjä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: Liminka
Viestit: 109
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Jos tuota Volvoa kallistaa 30 astetta (ei oo Paljon) oikealle, saako kone voitelua?
Juu saa. Kone on alunperinkin oikealle könöllään tässä vain vähän enemmän. Mersun koneessa on suht syvä sumppu ja imuputki ihan pohjalta, joten pikaisten laskelmien mukaan tuosta ei tule onkelmaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.07.2013, 20:57
jakenbj jakenbj ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.03
Sijainti: Tupos
Viestit: 2.132
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjä Näytä viesti
Juu saa. Kone on alunperinkin oikealle könöllään tässä vain vähän enemmän. Mersun koneessa on suht syvä sumppu ja imuputki ihan pohjalta, joten pikaisten laskelmien mukaan tuosta ei tule onkelmaa.

Joko maalarimestari pääsi camperia maalaamaan
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.07.2013, 22:13
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

tollaset askartelin hoojiiseen

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.07.2013, 22:25
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
tollaset askartelin hoojiiseen

NO PERSKULE,, aika saakelin pornot kaaret
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.07.2013, 23:39
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
NO PERSKULE,, aika saakelin pornot kaaret
Kiitos, nuo kylkiputket onnistuin väänteleen vielä sillain , että takaovet aukeaa lähes alkuperäisen verran.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 02.11.2019, 16:21
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
tollaset askartelin hoojiiseen




Tällekin tullut vähän päivitystä tosin jo jonkin aikaa sitten mutta tuossa keväällä laitoin alle 44 boggerit ja pienillä muutostöillähän ne sopi sinne ihan mukavasti
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 02.11.2019, 16:26
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Käheen näköinen, näköjään joutunu noita kaarilevikkeitäkin jatkamaan.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 04.11.2019, 10:11
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti

Tällekin tullut vähän päivitystä tosin jo jonkin aikaa sitten mutta tuossa keväällä laitoin alle 44 boggerit ja pienillä muutostöillähän ne sopi sinne ihan mukavasti
Laita kuva leimarenkailla!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 14.11.2019, 11:42
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti


Tällekin tullut vähän päivitystä tosin jo jonkin aikaa sitten mutta tuossa keväällä laitoin alle 44 boggerit ja pienillä muutostöillähän ne sopi sinne ihan mukavasti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi Heinonen Näytä viesti
Hyvää kertomusta ja videoita reissusta! Onko Ugly HJ:sta jotain juttua jossain? Sen verran komea laite että siitä lukisi mielellään lisää
Kiitos, ei valitettavasti ole tullut pidettyä päiväirjaa, mutta kiteytettynä tuo kampe sisältää:
- 12-ht motti
-volvon porttaalit
-välitetty jakis
-koria lyhennetty
-vinssi warn m12000d2
-44 boggerit
-5000w invertteri
-kompura
12v ja 24 jarjestelmät
Ohjauksessa apusylkky
korotettu sopivasti

sisustasta

-e46 sporttipenkit
-webasto
-yhden miehen makuupaikka
- cb radio galaxy dx47hp
-ja gps tabletti
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
parturissa tapahtuu SAMROCK Chit-Chat 9 10.09.2007 18:10
kärkölässä tapahtuu.. toyota4x4 Chit-Chat 15 15.04.2007 11:11
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? kokkolanpoika Chit-Chat 14 12.12.2006 20:42
NHL:ssä tapahtuu.. SamppaFIN Jääkiekko 3 05.05.2004 14:56
NHL:ssä tapahtuu SamppaFIN Jääkiekko 4 12.05.2003 12:27


Sivu luotu: 17:26 (GMT +2).