![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() 2400 on perinteinen "lyhyt malli" ja 2850 on perinteinen "pitkä malli". Näitä kahta pituutta on 99% autoista. Sitten voi olla jotain erikoismalleja tästä vielä hieman pidempinä (ambulansseja, erikoisalustoja jotain laitetta varten, kippilavallisia tms). Maastoon kuitenkin kovin ovat kankeita, isoja ja vähän turhaa painoakin. Tuommoiselta saksalaiselta pajalta tilailin kerran osia. Niillä on wolffeja joskus myynnissä ja siellä on muuten yksi tuollainen extra long malli kippilavalla ja 5 hlö hytillä. Hmm...taitaa olla tosiaan kuorma-auto saksassa...saiskohan suomessa rekattua kuorkiksi? Välttäis karmean autoveron ja eikös kuorkeissa ollut rengaskoon suhteen melkoisia vapauksia? http://g-manufaktur.de/shop/shop_content.php?coID=19
|
|||
|
|||
![]()
Olen aikoinaan nähnyt Suomessa Vehon esittelyautona miehistöohjaamolla ja nosturilla varustetun sähkölaitos-G:n. Se oli kuorma-auto ajopiirtureineen kaikkineen.
Olen myös miettinyt, että mihin ajoneuvoluokkaan kuulunevat nuo siellä täällä näkyvät hinuri-G:t. Jotenkin kun näyttävät tavallista vähän jykevämmiltä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Puolustusvoimilla oli ainaki 2006, kun ite olin armeijassa käytössä G:n alustalle tehtyjä Ambulansseja ja ne oli kuorma-autoja
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nimim. autohallilla yöpäivystyksessä oli aikaa näitäkin tutkia... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja virallisenkin maahantuojan kautta saa uusia henkilömalleja kuorma-autoksi rekisteröitynä.
Ja käytettyjä ainakin yksi taho tuo k-a:na |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
joo...nuo uudemmat "kuorma-autot" oli tiedossa, mutta eihän noihin kenenkään lompakko taivu
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Rupes kiinnostamaan!!!! (...tai on kiinnostanut jo pikään) Gee. |
|
|||
|
|||
![]()
yes, mua kiinnostais myös vanhempi gwagen kuorma-autona, paatko privana tietoja, thanks.
|
![]() |
Luokat |
wolf tuontiauto mb vero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
wolf mobilin rassaus | susiraja2 | Maasturiprojektit | 48 | 22.03.2011 23:11 |
M,Wolf vanteet 16x6.5 | defender90 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 20.12.2007 07:25 |
M;285/75 16" bridgestone+wolf | defender90 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 9 | 11.11.2007 18:15 |
O;Wolf wheels | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 18.11.2006 19:03 | |
O: Land Rover 1 kpl Wolf vanne | Td5 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 11.10.2006 21:12 |