![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
juu niin se tais olla 4.1 kävi kuitenkin tosta hj:n murikasta nuo 4.88 välitykset suoraa siihen niin ei tarvi niitä alkaa hommaileen erikseen.
|
||||
|
||||
|
kompura ja inventteri laitettu. nyt pitäs joku jakotukki väsätä tohon, että sais etulukon ohjaukselle toisen lähön ja toisesta vaikka ilmapistoolille letkun renkaiden täyttöä varten.
puuttuvia osia viellä ootellaan krymppiholkki ja pinjonin stefa niin saa murikan kasaan. etuakselin tiivisteet ja murrokset pitkäboorinen vetari. sit ois viellä hankinnassa paineilma sylkky ja magneetti venttiili. niin pääsis rakenteleen ton lukon ohjauksen. sekä erillinen määrä letkua liittimiä ja pari pitempää pinnapulttia pitäs murikkaan löytää
|
||||
|
||||
|
Minkä kokosen invertterin laitoit pyörittää kompuraa ?
|
|
|
||||
|
||||
|
1000w
|
||||
|
||||
|
Tää vaikuttaa hyvältä, Reissuun lähtööön aikaa 14 vuorokautta
|
||||
|
||||
|
jep hyvin on viellä aikaa saada nippuun
![]() toyotalta kävin tänään kyseleen hdjn murikan pidempiä pinnapultteja lukon kohalle, niin meinas olla varaosamyyjällä hauskaa kun kyseli auton rekisterinumeroa ja sanoin sille, että et sä sillä rekisterinumerolla löydä kyllä yhtään osaa tohon autoon. alkaa oleen jo melko hybriditatsuni. no jotku pultit se sinne tilasi käydään keskiviikkona kattoon onko oikeat jos ei niin pyöritetään banjoon uudet jengat ja laitetaan kierretangosta tai käydään paikalliseta pulttikaupasta kyseleen sopivalla kierteellä olevia pultteja.
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 01.07.2013 19:42 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
siis jos olet osannut kertoa edes suurin piirtein mistä k.o murikka on. (siitä en ole varma, tuleeko kaikki tarpeelliset, jossain kombinaatiossa taisi yksi pinnapultti oli muutaman millin pitempi, mutta saa kasaan kun kiristää varovasti, että pinnapultti ei "lukitu" murikkaan.)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
| Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
| Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
| patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
| Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |