Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.06.2013, 12:13
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Veden ominaislämpökapasiteetti on tuplasti suurempi, kuin öljyn.
Eli kumpi jäähdyttää paremmin 80 asteisena?

Kuinka kauan joutuu töhöllä lämmittämään litraa vettä 20-> 80 asteiseksi
Kuinka kauan joutuu töhöllä lämmittämään litraa öljyä 20-> 80 asteiseksi

Ei tarvitse mitata lämmitys aikoja vaan helppona esimerkkinä "XX min vs XX min"
Se jäähdyttää paremmin, kummalla on suurempi ominaislämpökapasiteetti. Suuremman ominaislämpökapasiteetin omaava aine tarvitsee enemmän lämpöenergiaa, jotta lämpötila noususi saman verran.

Kysymäsi aika on BJ-40/76:n kertoman eron mukaan siis vedellä noin tuplat verrattuna öljyyn.

Edit: kah, BJ ehti ensin

__________________
Jukka
  #2  
Vanha 30.06.2013, 13:14
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

minkälainen hintaero on maalauksella ja yliteippauksella? jos nyt esim henkilöauto, normi porrasperä.

http://www.cardeluxe.fi/fixaukset.html?start=1
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #3  
Vanha 30.06.2013, 17:12
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 513
Perusasetus

Mikä tämä on?


Uploaded with ImageShack.us
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
  #4  
Vanha 30.06.2013, 20:01
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Dodge WC?
  #5  
Vanha 01.07.2013, 12:15
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Kyllä vaan, "huussi Dodge"

http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_WC_series
  #6  
Vanha 01.07.2013, 18:49
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

kuuluuks ton pronssi holkin olla tollai kovasti kiinni nivelessä??

  #7  
Vanha 01.07.2013, 23:12
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
kuuluuks ton pronssi holkin olla tollai kovasti kiinni nivelessä??

Jos on marmoritiskin holkkeja, niin EI.

Noissa tarvikevalmisteisissa on hyvinkin tuttu "efekti"

Minun profiilista löytyy vastaavia holkki "kuvia", toki nuo holkit on kuvattu irrallaa, kun nuo ongelmat loppu kuin seinään.....

-> en Malta olla siteeraamatta vanhaa sananlaskua; Jos Haluat Hyvän ja Halvan, osta ensin halpa, muuten Hyvä jää ostamatta......

P.s Onko tuokin HDJ-80 holkki?

p.s.s Hakkaa pistepuikolla noin nillin syvysiä koloja noin 3mm rasterilla tuohon puslaan, niin lähtee irti "itsestään"
  #8  
Vanha 08.07.2013, 20:00
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _LM_ Näytä viesti
Mikä tämä on?


Uploaded with ImageShack.us
Dodge M37
__________________
www.classicjeepparts.com
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21


Sivu luotu: 03:21 (GMT +2).