![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Minkä takia ne on vaihtoon mennyt,Jonkun vian takia vai ihan varmisteluako vain? onko kk:n pesät pyöreät ja kampurankaulat kiiltävät?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei niissä vanhoissa laakereissa mitään pahoja jälkiä ollut ja pyöri kuin ompelukone.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota 2L2 kannen kiristysmomentti ym. | suddendeath | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.07.2012 20:17 |
6-pulttisen pyöränmutterin kiristysmomentti? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.10.2009 12:18 |
M-B GD300 -81 Jakolaatikko kiristysmomentti? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2009 20:32 |
Kannenpulttien kiristysmomentti | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 04.04.2005 14:58 |
LJ:n hehkujen kiristysmomentti | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.12.2004 15:17 |