![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Näyttäisi olevan jonkun muun auton (/ranskalaisen...) alipainepumppu tuo hihnalla oleva. Toinen on fiatin orkkis, tuo jakopäässä oleva. Sopiiko tuonne syöttöpumpun alle fiiatin traktorin ohjauspumppu? Samalle kohdin kuin tuo alipainepumppu on etupuolella.
|
|||
|
|||
|
hienoa, että joku vielä jaksaa näiden NC-koneiden kanssa...
siihen jakopäähän saa alle eteen alipainepumpun ja taakse ohjaustehostimen pumpun. Voi myös rakentaa niin, että laittaakin ohjaustehostimen pumpun tilalle Fiatin 50 cm3 hydrauliikkapumpun ja alennusventtiilillä ottaa matalapaineen ohjaukseen ja korkeapaineen vaikka vinssiin! TT |
|
|
||||
|
||||
|
Alkoi sitten löytymän erojakin.. tossa uudemmassa on vauhtipyörä 7 pultilla kiinni ja vanhemmassa (ilmeisesti traktorista) 6:lla.
Toi toinen on 8040.02 ja toinen 804 A.
Broken Back Team #1 |
|
|
||||
|
||||
|
jeeppiinkö tota survot? laita vaa valmettia!
pääset helpommalla toki jos haluaa harrastaa
|
|||
|
|||
|
Tulee ulkomuistista mutta tuo A taitaa olla 50-60 luvun nokkamallin kuorkista...
|
|||
|
|||
|
no 8040.02 on ainakin NC50 kuorma-autosta 60-70 -luvulta. Sitten tuli 8040.04, joka on uudempi ja taitaa olla 3,7 l kone jakajapumpulla
, männissä vain eroa pari milliä halkaisijassa ja mäntiin on öljyruiskut helmoihin. Muuten sama. TT |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on tuollaiset 3,1 ja 3,7 tallessa.
tuo 3,1 on tuollaisesta Fiat 616 N2/4 kuorkista, 1969 - 1971 Fiat 804A 3119cc 70 heppaa
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
E: Nuo on muuten kumpikin nokkamallin imusarjoilla, lättänokassa on imusarjan lähtö taaksepäin.
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori Viimeksi muokannut Jappi : 03.06.2013 18:54 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Fiat NC-50 | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.05.2010 04:52 |
| Ostetaan Fiat nc 50 turbo pakosarja | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.01.2010 12:58 |
| Myyty Fiat 50 NC -moottori, Jeepistä... | Jeep-Ukko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.09.2009 21:46 |
| Diesel tietäjät (fiat nc 50) | ozi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.09.2005 17:38 |
| Italian kone nykii (NC 50 fiat) | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2005 17:15 |