![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Ymmärrän kyllä kantasi.on tässä kuitenki ehkä vähä käyny paska munkki siltiki. tietenkin helppoa oisi jos osaisi ennustaa...kuitenkin auto on ollut ne kaks kuukautta kartanossa parkissa jonka ainana on tulla 2000km mittariin ja eka 1000 tuli kun ajoin sen etelästä tänne lapin rajamaille=) että aika löyhä se laaitkko oli. pohjoisen wettereillä sano (raja kulkee jossain vaasan kohdalla) ettei ole yhtään tarvinnu laatikoita vaihtaa t6 malliin. ja jos sinusta on tyhmää maksaa 6000 14 vee autosta niin saat olla sitä mieltä. minusta on tyhmää maksaa 2000 euroa 5 vuotta vanhasta 1.2 fordista tai jostaki muusta halppis pikku autosta. niin ja onneksi ei oo ainut auto maalimassa ettei haittaa vaikka auton polkasen zetorilla heteeseen ja haen vielä jonku paskemma ostokin. ja se pitää kaikilla muistaa tällaisessa tunteita herättävässä keskustelussa että kyse on vain autosta. ja sen verran vielä kysyn että miten voi selvittää tällaisen kestämisen?? siis tarkotan että jos ostan 10kpl t6 volvoa kaikki ajettu 200000 nii hajoaako kaikki 202000km kohalla??
Viimeksi muokannut zjeep : 28.05.2013 17:18 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tyhmää on itkeä netissä kun auto hajoo. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ja kyllä, kyllä se volvokin voi hajota, tosin sitä ei kaikki tunnu uskovan. Äläkä nyt enää helvetissä mene ostamaan kymmentä samanlaista, ystävän vinkki ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eli joko mulle on tullu joku priima yksilö tai sitten tolla huoltamisella on oikeesti jotain vaikutusta kestävyyteen. Ja mitä tulee tohon 6k 14 vuotta vanhaan autoon. niin johan täällä jokainen on ton 6k laittanu 30 vuotta vanhoihin maastureihin ja monet kymmeniä ![]() vaikka onhan se aivan eri asia ei harrastukselle voi laskea hintaa
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on ollu 2 v70 tdi automaattia toiseen jäi 630tmk mittariin vaihdettaessa ja toiseen 230tkm. Enempi ajetulla tuli nypittyä vaunuakin aika paljon. Ei ne huollettuina oo läheskään niin paskoja kun yleisesti puhutaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Muistin varassa mennään mutta muistelisin että aikasemmin volvon huoltoohjelmaan ei kuulunu automaattiöljyjen vaihtoa ollenkaan ensimmäiseen 300tkm.... suositus kuitenkin tais olla vaihtoväliks 75tkm
Etuvetovolvoissa automaattiongelmat alko muistaakseni 98-99vm eteenpäin. Tiedän yksilöitä että on saanu laittaa uuden laatikon sadantuhannen välein... Tdi koneet oli volkkarin tekeleitä jotka kesti, en tiedä mikä automaattilaatikko niissä oli, ilmeisesti joku vanhempi ja kestävämpi. Mulla itellä oli joskus 2.4 20v 260tkm asti ajettu ja laatikko vaihto hyvin mutta muita vikoja oli sitten senkin edestä niin katsoin parhaaksi luopua (lue: päästä eroon) siitä ettei vaan tarvi ruveta laatikkoremonttia tekeen. |
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta laatikko kiinni ja ei muuta ku uusia seikkailuja kohti: http://www.ebay.co.uk/itm/271207357891
|
|
||||
|
||||
![]()
Eipä oo kallis! Tuon saa jo kohtuuella ku myy yhenpäivän matikkasaaliin!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Alkaa olla siedettävän hintainen. mikä tuo paikka on missä tuo on myynnissä? oon vain meijän ossuuskaupasta ruukannu ostaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oisko kellään villejä veikkauksia mitä maksaa mm rahti tuolta ulkomailta ja onko muita kuluja??? vielä vähä mietin jos veis jonnekki missä ne osais korjata tämän entisen. on ollut vaan aika kalliit kustannus arviot mitä oon kyselly.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nyrkkipajan vastuu? | Caddy | Chit-Chat | 19 | 24.02.2008 20:54 |
ostamassa käytettyä autoa. | Chit-Chat | 7 | 03.09.2005 11:06 | |
ost sähköinen bensapumppu MYYJÄN tiedot hukassa! | SamiN | O/M/V Muut | 1 | 28.06.2005 21:04 |