![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmilehtistä ei kyllä mielestäni ole varaa katkoa yhtään... Joku muu keksikööt paremman konstin
__________________
KEHRUU-RACING |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Perus ongelma on se että kun on taottu kippuraksi niin jousi on hakattu olemaan ulos jousto asennossa eikä voi venyä enään ulos päin.
Suorat jouset ja soa niin rupeaa joustamaan. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
eli vituiks meni sekin kun säästin ja tein itse
![]() toi kiikku ei kyllä tosiaan tosta pystyasennosta paljon paikkaansa muuta kun jousi on"pohjassa" tai rengas jo irti maasta eli ei taida toi riipun pidennys paljon auttaa? ![]() soa en enää jaksais alkaa värkkäämään kun todennäkösesti pitäis taas kääntää navat tehdä bedit hakee kardaanin kulmat yms nyt tolla kuitenkin voi vetää nelikko päällä toitasataa eikö jurise tai tärise yhtään.mites noi valmiit korotus jouset sit toimii onko löysemmät vaikka lateja näky olevan 5-7,pitemmät ![]() jos on jotain muuta mahkua kun soa niin saatoki heitellä ideoita
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
No laita ne suorat jouset ja laske rungon korvakkeita alemmaksi ehkä lisäksi vähän pidemmät riiput, mutta malttia sen riipun pituuden kanssa kuitenkin
__________________
KEHRUU-RACING |
|
#5
|
|||
|
|||
|
hmm..toi vois olla ihan harkinnan arvonen juttu.
mutta noista valmiista korotus jousistakin kuulusin vielä mielipiteitä jos niitä jollain on ![]() ja mites noi revolverit?laittomat vai lailliset? ajettavat? vai rupeeko akselit elämään ihan omaa elämäänsä ![]() nimimerkki.kysely ikä on koko ikä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tolleen venyi pätkä dopinsonin setillä joista kaks lyhyintä lehteä poistettu.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Minä en oo sitte testaillu ite mitään, mutta tutustuin aiheeseen kun oma auto on telakalla. Elikkä lehtijousen jäykkyyteen vaikuttaa yllättävän moni asia. mm. riipun kulma, joka voi nyt olla väärin kun jousia on taottu. Puslien jäykkyys kun jousihan joutuu toispuoleisessa joustossa kiertymään. Esijännitykset asennuksessa yms. Tuolta vieraalla kielellä lisää..
http://www.afcoracing.com/tech_pages/leaf.shtml |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
| Vitaran joustoista kuvituksia? | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.05.2006 21:21 |
| LJ:n joustoista | TML | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2006 18:20 |
| Joustoista | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 25.04.2005 14:07 |
| Audio neuvoja... | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 07.03.2003 08:47 | |