Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.05.2013, 20:00
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Tais olla nitron 5.29
Mulla on semmonen muistikuva, että myyjä olis puhunu jostain 4:llä alkavasta.. 4.88??

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt Näytä viesti
Nuo Bushwankerit äkkiä pois! Ei muuten mutta voi hajota metässä...ja joku vois haluta sellaset kioski autoon, varsinkin jos on ihan alkuperäiset.
- Onkos se pumppu siellä tankissa niinku kuuluu? Rock auton katalogissa pumppu paketti, antureineen ja johtoineen alk. 64e, pelkkä pumppu 23e.

Taitaa olla Renix kone? eli ennen -91 tehty, luulis että jonku tarvikepumpunkin saa tuohon kunhan paineet on oikeet.

Konepellin reikiä ei kannata ainakaan ihan tukkoono laittaa, yleensä ongelmana on liiallinen kuumuus pellin alla. Luulis ettei tuossa niinkää paha, vaikka tuo näppärä coolerin asennus varmaa lämpöä lisää hiukan. Lämmöllä ei tietenkää ole imuilmaan vaikutusta, mutta muistaakseni pa-linja saattaa vetää liiankin kuumaksi ja käynti loppuu.

Ihan tyylikkäät kaaret! Onkos tästä jotain vanhaa rakentelu topikkia olemassa?
Mie kuvittelin, että kun ovat oikeat bushwackerit, niin vois kestää...
Joo pumppu on tankissa ja tilasin tarvikeliikkeestä auton malliin sopivan pumpun jo...
Nuita reikiä ajattelin vaan suojata jotenki, että ei oo ihan suora linja konehuoneeseen kaikilla risuilla, männynkävyillä ja oravaa isommilla metsäneläimillä...
En oo ainakaan ite löytäny mitään topikkia...

Niin ja vuosimalli on 89, eli sillon taitaa olla renixi?


Viimeksi muokannut D_Bar : 06.05.2013 20:01 Perustelu: lisäystä
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.05.2013, 20:03
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

[QUOTE=D_Bar;1003352]Mulla on semmonen muistikuva, että myyjä olis puhunu jostain 4:llä alkavasta.. 4.88??

Mulla on se! Mutta en mene kyllä takuuseen....
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.05.2013, 20:45
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Onkos tämä muuten millä jakolaatikolla? muistanko väärin vai pitäiskö etukardaani olla alunperin toisella puolella?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.05.2013, 21:47
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Ei kyllä se akselista taaksepäin sojottaa miinkuin muissakin maastureissa vai minkälaisen kapistuksen se kairala sulle myi...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.05.2013, 21:54
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Ei kyllä se akselista taaksepäin sojottaa miinkuin muissakin maastureissa vai minkälaisen kapistuksen se kairala sulle myi...
REPS.... Eipä mulla kylläkään jeeppiä enää itsellä ole, paitsi tuo valmet-jeep niin ei pysty varmistamaan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.05.2013, 22:37
maze:n Avatar
maze maze ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.06.08
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 90
Perusasetus

Välitykset on nitron 5.29 ja levikkeet on aidot bushwackerit eikä niitä kannata riisua pois, vaan ajaa vain oikeaa ajolinjaa

Jakolaatikko on käännetty kellotusrenkaalla ympäri. Tarkotus oli laittaa dana 20 tuon 242 perään mutta kiinnostus loppu kun tuli muita projekteja.
Koneella ajettu yli 420000km joten se ei varmaan ole parhaassa iskussa, sekin oli tarkotus kunnostaa/vaihtaa, ja nuitten lämpö ongelmienvuoksi diesel konekin kävi mielessä.

Pensapumppu on bochin 044 kun se sattu olemaa hyllyssä alkuperäsen hajottua eipä kyllä tuokaan kestänyt kun vuoden.
Ja muutenkin on käytetty osia mitä on sattunut olemaan, että on päässyt ajamaan.

Onnea vaan projektiin (sitä kyllä tarvit)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.05.2013, 06:25
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Anna vain levikkeiden olla. Tuleepahan pikkusen varottua nojailemasta puihin. Minusta se on jo jonkin sortin kämmi jos pitää mennä pusuttelemaan petäjiä... jos purat pois niin minä voin viritellä ne hj:hin...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.05.2013, 08:30
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maze Näytä viesti
Välitykset on nitron 5.29 ja levikkeet on aidot bushwackerit eikä niitä kannata riisua pois, vaan ajaa vain oikeaa ajolinjaa

Jakolaatikko on käännetty kellotusrenkaalla ympäri. Tarkotus oli laittaa dana 20 tuon 242 perään mutta kiinnostus loppu kun tuli muita projekteja.
Koneella ajettu yli 420000km joten se ei varmaan ole parhaassa iskussa, sekin oli tarkotus kunnostaa/vaihtaa, ja nuitten lämpö ongelmienvuoksi diesel konekin kävi mielessä.

Pensapumppu on bochin 044 kun se sattu olemaa hyllyssä alkuperäsen hajottua eipä kyllä tuokaan kestänyt kun vuoden.
Ja muutenkin on käytetty osia mitä on sattunut olemaan, että on päässyt ajamaan.

Onnea vaan projektiin (sitä kyllä tarvit)

Okei.. Kiitoksia tarkentavista tiedoista. Ja Glutton näköjään muisti sitten nuo välitykset oikein...

Ei kyllä oikeastaan käyny mielessäkään ottaa levikkeitä pois ku ne näyttää niin mukavalta ja ainaki tähän asti ollu tavotteena koittaa kiertää puut osumatta niihin, mutta saattaahan sitä vahinkoja sattua

Kävin tänään hakemassa paperit omiin nimiin, niin siinä kysäsin katsastusmieheltä ohimennessä katsastuksesta noiden ulkopuolisten kaarien kanssa. Sehän sitte tyrmäs ajatuksen täysin :O

En oo vielä tutkinu asiaa enempää, mutta onko kenelläkään kokemusta, että onko se auto mahollista saaha katsastettua noiden kaarien kanssa??
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.05.2013, 08:41
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Eikös Suomenkin teillä liiku vaikka kuinka hemmetista katsastettuja autoja, missä on ulkoiset kaaret Mattihan sen vastauksen tietää.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.05.2013, 10:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Autoa katellessa oli hakukriteereinä melkeimpä diisselillä käyvä tojota...
No on siinä HJ:n akselit ja peilit
Ei siihen muuta kannata jojotasta laittaakaan Nyt sulla on Jeepin hyvä alusta ja varsin kevyt auto vahvistettuna kaarilla, ja paljon Jeepin omia akseleita kestävämmät versiot sekä oikealla polttoaineella käyvä moottori


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Mie kuvittelin, että kun ovat oikeat bushwackerit, niin vois kestää...

Niin ja vuosimalli on 89, eli sillon taitaa olla renixi?
Jotkut alkupään mallit bushwankereista kestikin jotain, noi vähänkin uudemmat kuuleman mukaan murtuu hyvinkin helposti. Vaihtoivat ilmeisesti hieman erilaiseen muoviseokseen tjsp. niin ei ole yhtä joustavat.

'89 on Renix- tekniikalla.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Kävin tänään hakemassa paperit omiin nimiin, niin siinä kysäsin katsastusmieheltä ohimennessä katsastuksesta noiden ulkopuolisten kaarien kanssa. Sehän sitte tyrmäs ajatuksen täysin :O
Käske se urpo menemään johonkin trafin koulutukseen.. miten vitun kuutamolla voi taas katsastusinssi olla?! Ulkopuolisissa kaarissa ei tuollaisena ole mitään esteitä auton leimaamisen. Ainoa mistä tuossa voisi jotain sanomista tulla on e-hyväksymätön etusuojalaite (ts. putkimallinen etupuskuri), mutta eikös siinäkin tullut jotain trafin ohjeistuksia mikä tekee asiasta hivenen epäselvän saako niitä nyt laittaa vai ei.. Ja toisaalta kun tuo etupuskuri on rakennettu joskus pidemmän aikaa sitten, niin sehän vain on jäänyt merkkaamatta silloin vuonna nakki ja keppi otteeseen koska ei tarvinnut
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 07.05.2013, 12:23
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Kummalla konttorilla kävit?
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep XJ Cherokee XJ Cherokee O/M/V Ajoneuvot 5 15.02.2011 15:12
Myyty Jeep Cherokee XJ tolone O/M/V Ajoneuvot 8 04.06.2010 18:24
Ostettu Jeep Cherokee Xj pastirolli O/M/V Ajoneuvot 2 25.05.2010 13:41
Myyty Jeep Cherokee XJ Jeeper O/M/V Ajoneuvot 5 29.11.2008 09:53
Jeep Cherokee (XJ) markkinat??? Jare Tekniikka & Jutustelu 29 26.01.2006 08:53


Sivu luotu: 07:55 (GMT +2).