![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() En prässäis: kun metallia pakotetaan muotoon, niin jostain venyy pysyvästi, mahdollisesti jopa murtuu, ja jostain jää joustamaan, siis ei muuta muotoaan, vaan sinkuu... Ja sitten kun tulee jotain kovempaa rasitusta, niin tuo vanne muuttaa muotoaan. Jos kerran sorvi käytössä, niin ratko hitsit irti, ja prässää keskiö irti, puhdista väli ja prässää takaisin paikalleen/tarkista suoruus/ hitsaa kiinni.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() vaikka ois sorvit ja muut pelit/pensselit apuna ni ei silti.. ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#3
|
|||
|
|||
![]()
jäärata volvoon prässäsin vaiteita noin 30mm. yhden päivän aikana kaksi hajosi. irtos kehä keskiöstä
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
olettaisin että ainoa toimiva ei hitsaamalla suoritettu vanteen muokkaus olisi paino sorvaus
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanteen leventäminen | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.05.2009 20:52 |
M: Vanteen keskiökupit | sako | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 30.09.2008 19:43 |
Chevyn vanteen et? | Miuge | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.11.2007 23:03 |
Vanteen leveys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.10.2007 07:35 | |
Vanteen keskireikä | AJK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.05.2006 11:59 |