Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.04.2013, 09:02
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Aika normaalia patrollin toimintaa, sieltä mitään rikki ole jos kerran käy nätisti ja vedot on sellaset kun ton ikäisessä vaparissa voi olla.... Sillä on kuitenkin ajettu kuuhun ja melkeen takas...

Jos kaasuläpän ja imusarjan välinen ap-letku on irti/poikki/vuotaa niin silloin kierrokset on jossain 10 000rpm Toinen letku ei paljoa vaikuta.

__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.04.2013, 09:14
sebander sebander ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: kempele
Viestit: 106
Perusasetus

Oiskohan sitte vaan karsta joka käryää.. 400t on mittarissa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.04.2013, 09:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.075
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sebander Näytä viesti
Oiskohan sitte vaan karsta joka käryää.. 400t on mittarissa.
No ei. Ei sen kärytä pitäis. Kato se kalvo eka.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.04.2013, 10:41
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

miten se kalvo vaikuttaa palamattomuuteen?
joko sulla on ajotukset myöhäsellä tai sitte suutin kusee niin paljo ettei polta veikkaan minä
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.04.2013, 10:18
sebander sebander ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: kempele
Viestit: 106
Perusasetus

Vois olla se suuttimen kuseminen, jos ei ole ikinä kärkiä vielä vaihdettu. Tyhjäkäynnillä tulee sopiva suihku (ei savua) vaan kaasuttaessa alkaa ruutaamaan..(savuaa!)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.04.2013, 10:21
sebander sebander ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: kempele
Viestit: 106
Perusasetus

Eikö se pa:n saantia säädä se kalvo? jos siinä kalvossa on reikä niin sekoaako pumppu kokonaan?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.04.2013, 10:24
sebander sebander ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: kempele
Viestit: 106
Perusasetus

Onko tuossa orkkis siirtopumpussa sihtiä? Onko näissä muualla polttoaineen suodatusta kuin tuo iso patruuna suodatin? Jos kattelis ne samalla ja linjaston.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-40 kiisselipumpun kalvo mikjus Tekniikka & Jutustelu 19 24.11.2015 16:18
BJ42 syötönsäätö kalvo hj6084 Tekniikka & Jutustelu 3 25.07.2012 18:19
patrol, syöttöpumpun merkit. jv Tekniikka & Jutustelu 6 16.12.2009 22:08
Ostettu HJ 60 SYÖTTÖPUMPUN KALVO emal1207 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 09.12.2009 23:23
Bensapumppu sekä bensapaineregu + kalvo myytävänä jtammel Yleiset 0 31.10.2004 12:23


Sivu luotu: 22:48 (GMT +2).