Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olsu
Eli vanha Isuzu sai lähteä ja kun sen kanssa totesin että tää neliveto ja pickup on mun juttu, niin tuli hankittua D22 korinen Kingi, enkä ole hetkeäkään hankintaa katunut!
Nastarenkaat saa ehkä jopa tänäkin keväänä ottaa pois alta jossain kohtaa, (ehkä jopa kesäkuun loppupuolella tällä lumentulolla), niin täytyis kesärenkaita hommata! Mulla on tuohon komeet vanteet; 15 tuumaa korkeutta 6,5 leveyttä ja ET äkkiseltään jonkin verran plussan puolella. Mikäli merkintöjä oikein tulkitsin niin +30 voisi olla oikein. Täytyy varmistaa ihan rullamitalla. Näissä oli ostettaessa päällä heikkokuntoiset 235/75 x 15 rillat.
6,5 leveään ilmeisestikin saa päälle 31-10,5 x 15 renkaan, mutta onko kenelläkään kokemusta että mahtuuko se pyörimään vakiokorkuisessa D22 Kingissä tuollaisen offsetin vanteilla? Ja auton vuosimalli on 2000.
|
Itse vaihdoin just alle barzetan 10" leveet vanteet 31x10,5x15 renkailla. Takana mahtuu oleen ihan ok mutta eteen joutu näyttään rälläkkää että mahtu pyöriin ja kääntyyn. Auto vm.99 d22