Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 10.02.2013, 18:48
Samick Samick ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.12.06
Sijainti: Alajärvi, Finland.
Viestit: 163
Perusasetus

Mistä te saatte noin suuria lukemia tuolle rj:n bensankulutukselle?
Toki renkaat ym vaikuttaa, mutta ei meikäläisellä tuollaisia yli 20 litraa lukemia kyllä tule.

Kannattaa myös huoltaa sitä autoa, esim vaihtaa tulpat, öljyt, ilmansuodatin ym ja katsoa ettei jarrut laahaa.
Vaikuttaa positiivisesti kulutukseen
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Toyota land cruiser transitmies O/M/V Ajoneuvot 5 01.03.2014 01:28
Myydään / Vaihdetaan TOYOTA LAND CRUISER johannay O/M/V Ajoneuvot 4 30.03.2012 14:26
Myydään Toyota Land Cruiser -Epeli O/M/V Ajoneuvot 0 30.10.2008 09:51
*Myyty* 3D land cruiser LX turbo-*Myyty***** k.j O/M/V Ajoneuvot 8 01.03.2006 18:23
M: Toyota Land Cruiser LJ70 LX -90 Ojizzz O/M/V Muut 8 18.06.2004 20:39


Sivu luotu: 18:39 (GMT +2).