Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 09.02.2013, 22:34
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Perusasetus

kyllä ne ikimoottoreita on jos huollot hoidettu ajallaan ja järjen kanssa ajettu.
jotku ajaa moottorilla ja laatikolla 20000h ja jotku 2000h

Moottorin moni laakeroi 15000h kohdilla varmuuden vuoksi koska remontti ei hirmu kallis ole. näissä vanhemmissa ei ole näitä nyky pakokaasun kierrätys pelleilyitä niin lämmötkin pysyy kurissa kesälläkin raskaassa työssä.

koeajaessa kyllä huomaa jos laatikossa vikaa tai pikavaihteen pakat luistaa.
Monesta pilattu pikavaihteet väärillä säädöillä eli säädetty pikavaihteet vaihtamaan jouhevasti että paikat kestää mutta todellisuudessa asia on toisimpäi, joka vaihdossa pakat luistaa ja paikat kuluu.

Meillä on nyt 8950 (kone eti 7.4) ajettu 11700h ja joka ikisen tunnin suo käytössä. ei ole vielä mottia tai laatikkoa rempattu.
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaukset Pafo Tekniikka & Jutustelu 15 12.08.2015 10:06
Myydään / Vaihdetaan Valmet 702-4 jiikone O/M/V Muut 1 16.03.2011 20:41
valmet salamanteri Tekniikka & Jutustelu 16 21.12.2010 18:56
Ostettu o:valmet 412s Jerppa O/M/V Muut 2 27.02.2008 11:43
Veten huollot ja korjaukset.... Yleiset 0 05.09.2002 23:53


Sivu luotu: 16:10 (GMT +2).