![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Juu CDI:ssä suuttimen "pohjatiivisteen" pettäessä pikeä alkaa nousta venttiilikopan päälle.
mm. Toyotassa kun suuttimen "pohjatiiviste" alkaa vuotaan niin sitä ei kuule eikä näe mistään, kun suuttimet ovat venttiilikopan alla. Pikipaska tukkii öljypumpun imusihdin ja kone kilahtaa. ![]() W163 270cdi: perässä oleva loota on specsattu 580nm väännölle ja 270:ssä on vääntöä tuosta vähän reilu puolet. Se siitä alimitoituksesta. Öljynvaihdot PITÄÄ tehdä 60tkm välein. Ihan sama mitä huollossa sanovat. Yleensähän näillä ajetaan huoltamatta samoilla öljyiilä se 250-400tkm ja sitten parutaan kun mikään ei kestä. Viimeksi muokannut Mika_T : 05.02.2013 17:13 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Mikä kosahti Mersusta? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.10.2011 19:01 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |