Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.02.2013, 17:06
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

Juu CDI:ssä suuttimen "pohjatiivisteen" pettäessä pikeä alkaa nousta venttiilikopan päälle.

mm. Toyotassa kun suuttimen "pohjatiiviste" alkaa vuotaan niin sitä ei kuule eikä näe mistään, kun suuttimet ovat venttiilikopan alla.
Pikipaska tukkii öljypumpun imusihdin ja kone kilahtaa.

W163 270cdi: perässä oleva loota on specsattu 580nm väännölle ja 270:ssä on vääntöä tuosta vähän reilu puolet. Se siitä alimitoituksesta.
Öljynvaihdot PITÄÄ tehdä 60tkm välein. Ihan sama mitä huollossa sanovat.
Yleensähän näillä ajetaan huoltamatta samoilla öljyiilä se 250-400tkm ja sitten parutaan kun mikään ei kestä.

Viimeksi muokannut Mika_T : 05.02.2013 17:13
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Räjäytyskuvia mersusta Larha Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2015 07:30
Mikä kosahti Mersusta? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 11 16.10.2011 19:01
Mersusta loppuu joustot! Larha Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 20:41
Mersusta huoltoauto MakeH Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 17:24
Mersusta Masi Tekniikka & Jutustelu 0 23.11.2005 18:07


Sivu luotu: 19:43 (GMT +2).