Aloitettiin muuttamaan KZJ:tä paremmin soveltuvaksi Tuareg Rallyyn. Elikkä kaikki hydraulivermeet ja vinssit pois sekä porttaaliakselit ja 42" Rockerit. Tilalle Toyotan orkkis akselit ja 37" Rockerit, tätä rengastusta piti miettiä pitkään ja hartaasti mutta muutaman kyselyn jälkeen Usan poikien vastaus oli että bias Rockerit vaan alle ja menoksi.
Akseleihin laitetaan paineilmalukot ja kaikki laakerit uusiksi samoin kuin jarruihinkin kaikki uutta, tuo Toyotan jarrujen uusiminen kun onnistuu melko pienellä budjetilla niin siiä ei kannata säästää.
Jakovaihteisto vaihdetaan nykyisestä välitetystä takaisin vakioon, tuolla kun tuskin tarvitsee suolla tai kaliolla hiippailla.
Moottori tarvii myös päivitystä uuden tirbon ja välijäähdyttimen muodossa, turboksi tulee näillä näkymin Holset olikohan joku HS30 tai jotain sinne päin. Tehoja pitäs saada noin 180 hp ettei oltais joka suoralla ihan viimeisenä.