Tuollaista halpaa paskaa kun hakee niin yleensä se on suoraan käyttöauto. Esim. itsellä tuo kestää mitä kestää ja sitten paaliin tai jos joku onnellinen haluaa niin ainahan kaikki on myytävänä
Mutta tosiaan huolloille on hieman nihkeä laskea mitään hintaa. Ihan sama paljon sillä autolla on ajettu, mutta jos se ei ole uusi niin huolto maksaa aina. Jos ajat autolla niin pakko siihen vaan on vaihtaa vähintään öljyt. Ja kun tuollaisesta halvasta autosta on kyse niin ei siihen kyllä paljon rahaa viitsi laittaa. Joten minä ostin talvirenkaat käytettynä. Maksoi huikeat 100€. Ihan tyytyväinen niihinkin ollut. 6mm pintaa ja Nokian hyvät kitkat. Jos tuo kestää vielä kesän niin ajan noilla samoilla kitkoilla koko kesän.
Jos tuo laukee jossain vaiheessa (mikä on ranskalaiset tuntien erittäin todennäköistä) niin mulla on sitä varten vara-auto. Otetaan se seisonnasta pois ja kovaa ajoa.
Mutta tosiaan. Kaikki autot mitä olen omistanut niin jokaiseen on jotain huoltoa pitänyt tehdä. Joihinkin enemmän ja joihinkin vähemmän. Ei sillä iällä ole tuon suhteen ollut mitään väliä. Joissain se huoltaminen on halpaa ja joissain se maksaa. Esim. Nivan pitäminen oli todella edukasta. Osat ei maksa kyllä yhtään mitään kun tilaa ne suoraan venäjältä. Vielä kun sen auton arvo tuplaantui omistusaikana niin vielä halvempaa pitää sitä. Sitten on tälläisiä autoja kuten Toitsu, mihin osat maksaa helvetisti ja ei ne silti kestä edes käyttöä.